• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4
نمایندگان مجلس در دیدار اعضای شورای رشت مطرح نمودند:

غلامعلی جعفرزاده: لزوم پیگیری و استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه کشور / جبار کوچکی نژاد: استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی برای کاهش مشکل زباله در سراوان

  • کد خبر : 16883
  • 12 مهر 1398 - 20:18
غلامعلی جعفرزاده: لزوم پیگیری و استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه کشور / جبار کوچکی نژاد: استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی برای کاهش مشکل زباله در سراوان

به گزارش گیلان شهر – در دهمین روز از ماه مهر ساختمان شورای اسلامی شهر رشت شاهد حضور غلامعلی جعفرزاده و جبار کوچکی نژاد نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بود.   غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تبریک به اعضای شورا بابت انتخاب اسماعیل حاجی پور به عنوان رییس شورا، […]

به گزارش گیلان شهر – در دهمین روز از ماه مهر ساختمان شورای اسلامی شهر رشت شاهد حضور غلامعلی جعفرزاده و جبار کوچکی نژاد نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بود.
 
غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تبریک به اعضای شورا بابت انتخاب اسماعیل حاجی پور به عنوان رییس شورا، خاطر نشان نمود: شورای شهر رشت در دوره پنجم خود شاهد حضور چهره‌های مطرح و شناخته ‌شده می باشد که هر کدام از این افراد به تنهایی از ظرفیت هایی بالایی برای حل مشکلات شهری برخوردار هستند.
 
وی با تاکید بر لزوم مطالبه گر بودن مسئولین و اعضای شورای شهر رشت بیان نمود: استاندارهای استان های دیگر برای کمک حل مشکلات خود با ما جلسه می گذارند. برای رسیدن به حق خود و حل مشکلات این شکل مطالبه گری باید در استان ما هم باید شکل گیرد.
 
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده و پیگیری منابع تعریف شده در بودجه تصریح نمود: ظرفیت های خوبی در بودجه سال ۹۸ تعریف شده است که با پیگیری و مطالبه گری مسئولین استانی و شهری می توان از این منابع در جهت پیشرفت شهر رشت استفاده نمود. یکی از این منابع در بودجه کشور، بند الحاقی پنج و ۶ تبصره ۱۶ ماده واحده لایحه بودجه کشور می باشد که بانک مرکزی مکلف است از طریق بانک های عامل تسهیلات لازم برای تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی آن هم در مناطق حاشیه شهر را به متقاضیان ارایه دهد.
 
غلامعلی جعفرزاده با اشاره به در نظر گرفتن مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به رودخانه های رشت تصریح نمود: دکتر محمد باقر نوبخت رسماً اعلام کردند با شرط ارائه یک برنامه مشخص مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان را به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اختصاص می‌دهد.
 
جبار کوچکی نژاد نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان ترافیکی رشت، اظهار داشت: برای کمربندی رشت رقم اعتباری مشخصی در نظر گرفته ‌شده است اما متأسفانه به علت برخی از کم‌ کاری‌ها تاکنون این کمربندی اجرایی نشده و بارها از این بابت به استانداران وقت گیلان تذکر داده‌ام.
 
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی های به حق مردم سراوان از وضعیت زاباله در این منطقه افزود: قطار و حمل و نقل ریلی ظرفیت خوبی را برای شهر رشت به ارمغان آورده است. با استفاده از همین ریل ها و تهیه چند واگن می توان به شکل موقت زباله ها را فعلا به منطقه ای غیر قابل دسترسی در بیابان ها منتقل نمود.
 
وی ادامه داد: در صورت تمایل اعضای شورا حاضرم هر هفته به شکل منظم برای بررسی مشکلات شهری نشستی را با حضور اعضای شورا در شورای شهر داشته باشم .
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics