• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
4
فرهام زاهد با اشاره به حضور نیافتن محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت

حسنی در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات تیم استقلال هستند.

  • کد خبر : 16886
  • 12 مهر 1398 - 20:29
حسنی در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات تیم استقلال هستند.
فرهام زاهد، نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت در با دیدار نمایندگان مجلس مطرح کرد: چشم پوشی از تخلفات امروز در حوزه کارگری به خاطر ترس از آینده شرکت تعاونی شهرداری رشت
به گزارش گیلان شهر  – در دهمین روز از ماه مهر ساختمان شورای اسلامی شهر رشت شاهد حضور غلامعلی جعفرزاده و جبار کوچکی نژاد نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بود.
 
نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات در پرداخت مطالبات بخش کارگری افزود: عدم پرداخت مطالبات حوزه کارگری زیر مجموعه شرکت های پیمانکاری فشار زیادی را به اعضای شورا به خصوص آقای علیپور عضو شورا وارد می کند و این افراد برای احیای حق خود به اعضای شورا مراجعه می کنند. برای حل مشکل این قشر زحمتکش، تلاش هایی برای استفاده از ظرفیت تعاونی شهرداری انجام گرفت. اما برخی با این فرض که شاید در آینده در تعاونی سواستفاده هایی انجام گیرد، چشم های خود را بر روی تخلفات و پرداخت نکردن حق و حقوق این افراد زحمتکش بسته اند.
 
فرهام زاهد با اشاره به حضور نیافتن محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت افزود: آسیب هایی در شهر رشت وجود دارد که ریشه اصلی آن اتحاد نداشتن است. برخی از موفقیت آقای حاجی پور و هیئت رییسه جدید واهمه دارند. هنوز متاسفانه نتوانستیم هر سه نماینده را در کنار هم در شورا داشته باشیم و امروز آقای دکتر حسنی در شورا حضور ندارند. احتمالاً ایشان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات تیم استقلال هستند.
 
وی نیز با تاکید بر اینکه مشکلاتی ازجمله ترافیک شهر رشت و سراوان یک‌ روزه ایجاد نشده‌اند، خاطرنشان نمود: همه نمایندگان اعلام آمادگی نموده اند که در صورت درخواست مشخص مجموعه مدیریت شهری، پیگیر حل مشکلات خواهند بود. برای ملموس بودن اقدامات باید بر روی چند پروژه مشخص متمرکز کار کنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم در دیدارهای بعدی با نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عملیاتی تر صحبت شود، بیان داشت: باید در جلسه بعد با عدد و رقم با هم صحبت کنیم و جلسات حول محور بررسی میزان اقدامات انجام ‌شده پیرامون پروژه‌ها برگزار شود.
 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics