• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
7
عبدالهی مطرح کرد:

فراخوان برون سپاری ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس/ برخی فضاهای تبلیغاتی چهره شهر را مخدوش کرده است

  • کد خبر : 16793
  • 09 مهر 1398 - 9:46
فراخوان برون سپاری ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس/ برخی فضاهای تبلیغاتی چهره شهر را مخدوش کرده است
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت، با اشاره به بحث برون سپاری ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس برای تبلیغات محیطی سطح شهر، اظهار داشت: تاکنون هیچ نتیجه ای مشخص نشده است و ظاهراً سازمان بازرسی به برخی موضوعات ایراداتی را وارد کرده اند که باید در فراخوان و اسناد دیده می شد.

به گزارش گیلان شهر ، ​حامد عبدالهی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به بحث برون سپاری ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس برای تبلیغات محیطی سطح شهر، اظهار داشت: تاکنون هیچ نتیجه‌ای مشخص نشده است و ظاهراً سازمان بازرسی به برخی موضوعات ایراداتی را وارد کرده اند که باید در فراخوان و اسناد دیده می شد.

عبدالهی با بیان اینکه تاکنون برنده این برون سپاری مشخص نشده است، بیان داشت: برای این موضوع سازمان های حمل و نقل بار و مسافر و سرمایه گذاری شهرداری رشت مکلف به تعیین تکلیف این موضوع هستند.
 
عبدالهی افزود: در جلسه قبلی نیز تاکید کردیم که متاسفانه در شهرداری کارها کند پیش می رود. تا جایی که بنده اطلاع دارم بیش از ۲۰ روز قبل سازمان بازرسی ایرادات را به موضوع وارد کرده است و مشخص نیست که چرا ایرادات تعیین تکلیف نشده است؟
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که در برخی از موارد برای استفاده از فضای تبلیغاتی چهره شهر را خراب کرده ایم.
 
در ادامه از سوی ریاست کمیسیون مقرر شد ظرف مدت مشخص اشکالات سازمان بازرسی برای جانمایی ایستگاه های اتوبوس شهر رشت در خصوص برون سپاری ۱۰۴ ایستگاه اتوبوسرانی برطرف شود.
 
همچنین گزارش مدیریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری رشت در خصوص چگونگی برون سپاری معاینه فنی خودرو و جایگاه سوخت یورو ۵ مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16793

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics