• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
8
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری

۱۲۰۰۰ ناظر برای نظارت بر برگزاری انتخابات مجلس در گیلان آموزش دیدند

  • کد خبر : 16703
  • 06 مهر 1398 - 22:33
۱۲۰۰۰ ناظر برای نظارت بر برگزاری انتخابات مجلس در گیلان آموزش دیدند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان گفت: بیش از ۱۲ هزار ناظر در گیلان برای نظارت در برگزاری انتخابات امسال در دوم اسفند ماه آموزش دیده‌اند.

به گزارش گیلان شهر ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز در دیدار اعضاء هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از آمادگی ناظران برای برگزاری انتخابات امسال خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ هزار ناظر در گیلان برای نظارت در برگزاری انتخابات امسال آموزش دیده‌اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان بر لزوم جلوگیری از حضور افراد ناصالح در انتخابات امسال تأکید کرد و ابراز داشت: هیئت نظارت بر انتخابات استان به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی برای برگزاری و نظارت بر روند انتخابات در آمادگی کامل به سر می‌برد.

اشجری استفاده از رویکرد انقلابی بر اساس قوانین مندرج در قانون انتخابات و فراهم آوردن زمینۀ حضور واجدان شرایط را در این عرصه مورد اشاره قرار داد و افزود: در بررسی صلاحیت‌های نامزدها هیچ‌گونه تفاوتی بین داوطلبان وجود ندارد و نامزدها نیز در صورت عدم صلاحیت‌ نمی‌توانند وارد صحنۀ انتخابات شوند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت بر انتخابات در کنار هیئت‌های اجرایی بسترهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه را فراهم می‌کنند خاطرنشان کرد: امیدواریم به یاری خداوند متعال و با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات امسال باز هم مطابق سنوات گذشته شاهد رقم خوردن اتفاقاتی مطلوب برای نظام اسلامی باشیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم و تلاش هیئت‌های نظارت و اجرایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اهمیت مسأله انتخابات و دقت در بررسی صلاحیت نامزدها از جمله موضوعات مهمی است که همواره در سخنان مقام معظم رهبری به آن اشاره می‌شود.

اشجری سفارش مقام معظم رهبری به نهادهای نظارتی و دستگاه‌های اجرایی متولی انتخابات بر لزوم انجام صحیح وظایف‌ و تکالیفشان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: از سویی دیگر حمایت‌های معنوی نمایندۀ ولی‌فقیه در گیلان از هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب دلگرمی بیشتر این هیئت را فراهم کرده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی لذت برگزاری انتخابات سالم را پس از پیروزی انقلاب و بارها در طول عمر پر برکت ۴۰ ساله آن تجربه کرده‌اند اظهار داشت: توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ ت

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics