• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4
استاندار گیلان در دیدار رئیس فدراسیون وزنه‌برداری؛

حمایت‌های لازم از برگزاری مطلوب مسابقات جام زنده یاد نامجو انجام می شود

  • کد خبر : 16890
  • 13 مهر 1398 - 13:24
حمایت‌های لازم از برگزاری مطلوب مسابقات جام زنده یاد نامجو انجام می شود
استاندار گیلان گفت: حمایت لازم از برگزاری مسابقات انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در گیلان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با رییس فدراسیون وزنه‌برداری، به سابقه درخشان ورزشکاران گیلانی در رشته های وزنه برداری اشاره کرد و گفت: مرحوم محمود نامجو وزنه بردار اسطوره ای ایران و استان گیلان یکی از چهره های همیشه ماندگار در ورزش قاره آسیا و همچنین ایران است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد حمایتی و پشتیبانی مسابقات انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در استان گیلان با حضور مسئولان ذیربط گفت: در این ستاد مقرر شد تا بر اساس تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها ،تمهیدات لازم به منظور اجرای اقدامات لازم برای انجام با کیفیت مسابقات صورت گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به علاقمندی گیلانیان به حوزه های مختلف ورزشی بیان داشت: به یقین برگزاری مسابقات انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در استان با استقبال خوبی مواجه می شود.

وی به توانمندی ورزشکاران کشور در وزنه برداری اشاره و خاطرنشان کرد: اخیراً ورزشکاران این رشته اعم از بانوان و آقایان با درخشش خود به تیم های ملی دعوت شدند و در مسابقات ملی و بین المللی خوش درخشیدند.

در ادامه سهراب مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشور گفت: با توجه به سهمیه بندی فدراسیون جهانی وزنه برداری، رقابت های بین المللی جام نامجو که مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز بشمار می رود، از درجه و امتیاز مناسب و بالایی برخوردار است و به یقین شاهد حضور وزنه برداران قدرتمند جهان در این دوره از رقابت ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مسابقات وزنه برداری بین المللی جام نامجو برترین وزنه برداران جهان حضور خواهند داشت و میزبانی این مسابقه علاوه بر ارتقای وزنه برداری گیلان، باعث توسعه سالن محل برگزاری این رقابت می شود.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات که جنبه انتخابی و کسب سهمیه المپیک را دارد، از روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری با حضور زبده ترین وزنه برداران جهان در گیلان برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16890

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics