• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5
رئیس کل دادگستری استان

نقش سمن ها مطالبه گری چالش های پیش روی مردم و جامعه از مدیران است

  • کد خبر : 16529
  • 31 شهریور 1398 - 21:29
نقش سمن ها مطالبه گری چالش های پیش روی مردم و جامعه از مدیران است

  به گزارش گیلان شهر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان گیلان فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به نقش موثر سازمان های […]

 
به گزارش گیلان شهر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان گیلان فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به نقش موثر سازمان های مردم نهاد در انتقال دغدغه ها و نیازهای مردمی تصریح کرد: نقش سمن ها مطالبه گری چالش های پیش روی مردم و جامعه از مدیران و مسئولان است.

وی مهربانی و صمیمیت در منش مردم گیلان را ستودنی توصیف نمود و اظهار داشت: علی رغم نعمت های سرشار طبیعی و برخورداری از خاک حاصلخیز و ذخایر آبی مناسب، مردم این استان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در ادامه با تاکید بر اینکه طبق آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت هیچ تعرضی به محیط زیست پذیرفتنی نیست، صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی را از مهم ترین محورهای برنامه عملیاتی خود در استان برشمرد.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه افکار عمومی به درستی متاثر از اخبار و گزارش های سازمان های مردم نهاد می باشد اظهار داشت: عملکرد صادقانه و غیرانتفاعی سمن ها نقش مهمی در مشارکت و جلب اعتماد مردم داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تهیه اخبار و مستندات باید با در نظر گرفتن احتیاط های حقوقی لازم به حفظ حریم خصوصی توجه شود و انتشار تخلفات و انتساب آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی پیش از اعلام جرم از سوی دستگاه قضایی، مجاز نیست.

گفتنی است در این نشست که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان برگزار شد، نمایندگان سمن ها به بیان دغدغه ها، معضلات و مشکلات حوزه محیط زیست و منابع طبیعی گیلان پرداخته و مطالبات مردمی در این حوزه را به اطلاع رئیس کل دادگستری استان رساندند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16529

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics