• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
6
فرماندار رودسر:

سمن‌ها راهکارهایی برای توسعه گیلان

  • کد خبر : 16511
  • 27 شهریور 1398 - 13:04
سمن‌ها راهکارهایی برای توسعه گیلان
فرماندار رودسر از سازمان‌های مردم نهاد فعال این شهرستان خواست ضمن تهیه بانک اطلاعات حوزه های تخصصی ، راهکارهای حل مشکلات برای توسعه را ارائه دهند.

به گزارش گیلان شهر : حسین اسماعیل  پور عصر سه شنبه در نشست با سازمان های مردم نهاد این شهرستان به مهمترین اصول یک جامعه برای توسعه یافتگی اشاره کرد و گفت : آگاهی دهی ، حق انتخاب و آزادگی سه اصل مهم و موثر یک جامعه برای رسیدن به توسعه است .

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالای منطقه اشکورات در زمینه های مختلف گردشگری و کشاورزی منطقه گفت : باید سعی کنیم تا منطقه اشکور را با تمام داشته هایش به مردم معرفی کنیم و جشنواره شوک در راستای معرفی بخشی از این توانمندی هااست .
اسمعیل پور مهمترین دغدغه های زیست محیطی در شهرستان را بحث مدیریت پسماند و زباله دانست و گفت : رفع مشکل زباله در شهرستان نیازمند عزم جدی و همگانی است و باید با جدیت نسبت به ساماندهی آن برنامه ریزی و راهکار ارائه شود.
وی تصریح کرد : نگاه خلاقانه ، ارائه ایده های نو و نظرات سازنده در توسعه و پیشرفت یک مجموعه بسیار مهم و تاثیر گذار است و از سازمان های مردم نهاد می خواهیم در این خصوص یاریگر مجموعه مدیریتی شهرستان باشند.
رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و نزدیک به ۳۰ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعال هستند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics