• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
6
معاون وزیر بهداشت:

۴۰ بیمارستان تا پایان امسال در کشور بهره برداری می شود

  • کد خبر : 16451
  • 25 شهریور 1398 - 22:21
۴۰ بیمارستان تا پایان امسال در کشور بهره برداری می شود
آستارا- معاون وزیر بهداشت از تکمیل ۴۰ بیمارستان و مرکز درمانی در کشور خبر داد و گفت: تعدادی از این مراکز افتتاح و مابقی نیز تا پایان امسال بهره‌برداری می شود.

به گزارش گیلان شهر ، قاسم جان بابایی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: تعداد مراجعان به فوریت‌های پزشکی این مرکز درمانی با توجه به موقعیت گردشگری آستارا زیاد است و باید با اعمال مدیریت مناسب در این بخش،  بیماران بدحال توسط پزشکان متخصص درمان شوند.

وی با بیان اینکه بیمارستان قدیمی آستارا قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای توسعه خدمات بهداشت و درمان را دارد، افزود: فقدان حضور بخش خصوصی در بخش درمان و توریستی بودن شهرستان عاملی بر شلوغ بودن اورژانس این منطقه شده است.

جان بابایی در ادامه با اشاره به اعزام بیماران از بیمارستان آستارا به شهرهای همجوار به دلیل نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن، ادامه داد: با هدف رفع این مشکل دستگاه سی تی اسکن به زودی در این بیمارستان نصب و فعال می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان به اقدامات دولت در قالب طرح تحول سلامت اشاره و تاکید کرد: یکی از این اقدامات، توسعه طرح اورژانس هوایی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد اورژانس‌های هوایی کشور به ۴۴ مرکز افزایش یافته است، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک برای استان گیلان هم این مرکز راه اندازی خواهد شد.  

جان بابایی ادامه داد: استان گیلان شرایط سخت ترافیکی و رفت و آمد را دارد و بالگردهای این اورژانس می تواند به داد مردم در این استان پرتردد کشور برسد.

وی تصریح کرد:با توجه به تحریم ها و مشکلات، دولت موفق شد ۴۰ بیمارستان را در مناطق مرزی و محروم برای افتتاح آماده کند که تعدادی از آنها افتتاح شد و مابقی نیز تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16451

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics