• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
3

علم و ادب تبریز صفر – سپیدرود رشت دو

  • کد خبر : 16382
  • 24 شهریور 1398 - 19:47
علم و ادب تبریز صفر – سپیدرود رشت دو

به گزارش گیلان شهر :هواداران سپیدرود که در یک بازی خارج از خانه باز هم تیم خود را تنها نگذاشته بودند به کمک بازیکنانشان یک کادوی تولد تمام عیار به علی نظرمحمدی سرمربی خود دادند. دو گل، دومین کلین شیت، هتریک در پیروزی و صعود به جمع مدعیان بهترین هدیه تولد رشتی ها به سرمربی […]

به گزارش گیلان شهر :هواداران سپیدرود که در یک بازی خارج از خانه باز هم تیم خود را تنها نگذاشته بودند به کمک بازیکنانشان یک کادوی تولد تمام عیار به علی نظرمحمدی سرمربی خود دادند. دو گل، دومین کلین شیت، هتریک در پیروزی و صعود به جمع مدعیان بهترین هدیه تولد رشتی ها به سرمربی شان بود.

علم و ادب ۰ – ۲ (پویا نزهتی دقیقه ۷۲، احسان پیرهادی دقیقه ۸۶) سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته پنجم لیگ دسته اول آزادگان ، یکشنبه ۲۴ شهریور ماه

ورزشگاه شهید توانا تبریز ، تماشاگر: ۲۰۰ نفر!

داور: امیر عیار

کمک داوران: صادقی رستمی و سجاد نجفی نژاد

کارت زرد:

میثم فردوسی دقیقه ۲۰، جواد آقایی پور دقیقه ۶۰، نوید حیدری دقیقه ۸۶ (سپیدرود) – سیامک رضایی دقیقه ۴۳ (علم و ادب)

ترکیب سپیدرود رشت:

مهدی اسلامی، مهیار نوری، محمود خمیسی، هومن ربیع زاده، ساسان شیرمردی، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، جواد آقایی پور (ایمان شوریابی از دقیقه ۶۵)، پویا نزهتی (از دقیقه ۷۲ نوید حیدری)، محمد دادرسی (احسان پیرهادی از دقیقه ۶۸).

سرمربی علی نظرمحمدی.

ترکیب علم و ادب تبریز:

آرمان ایازلو، مهدی قریشی، محمد قنبری، محمد شاه محمدی، احمد حسین زاده، رضا نجاری، سجاد رهبر (از دقیقه ۷۹ سجاد کریم زاده)، امین شجاعیان، محمد لطفی (از دقیقه ۷۵ رامین خلیل پور)، سیامک رضایی (از دقیقه ۸۵ عرفان سیدی)، علی نظری.

سرمربی: یونس باهنر.

گزارش بازی:

علم و ادب که هر چهار دیدار قبل خود را با شکست و بدون کسب امتیاز پشت سرگذاشته، رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک تیم بحران زده است و شاگردان یونس باهنر در تقابل با سپیدرود می بایست تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مناسب و خروج از جمع قعرنشینان به کار گیرند.

پیروزی در این دیدار، ضمن دشت اولین سه امتیاز فصل برای علم و ادب، می تواند این تیم را از قعر جدول و منطقه بحران خارج نماید.

سپیدرود نیز در شرایطی برابر علم و ادب به میدان خواهد رفت که در دو بازی قبل به پیروزی رسیده و با روحیه ای خوب برابر علم و ادب حاضر خواهد شد، هر چند، در هفته های اخیر و به دلیل مسائل مربوط به مالکیت این باشگاه، تا حدودی سپیدرودی ها وارد حاشیه شدند، اما بعید به نظر می رسد که این حواشی، بتواند از انگیزه یاران نظرمحمدی بکاهد و مانعی بر سر راهشان ایجاد نماید.

سپیدرود با دو پیروزی، یک تساوی، یک باخت و هفت امتیازی که از چهار بازی قبل به دست آورده، جایگاه نهم جدول را در اختیار دارد و پیروزی در این دیدار خارج از خانه می تواند در صورت لغزش رقبا، صعودی چشمگیر را برای سپیدرودی ها دربر داشته باشد.

نیمه نخست:

نخستین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه سوم روی داد که شوت فنى محبوب مجاز به شکلى خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۵ در حالتی تک به تک پویا نزهتی در سه شوت پی در پی می توانست دروازه میزبان را باز کند که هر سه شوت نزهتی را آرمان ایازلو به سختی مهار کرد.

در دقیقه ۲۵ شوت زیبا و دقیقه پویا نزهتی را ایازلو به سختی از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد تا نخستین کرنر مسابقه برای سپیدرود بدست بیاید.

در دقیقه ۴۴ آخرین موقعیت خطرناک بر روی یک ضربه ایستگاهی مجتبی محبوب مجاز برای سپیدرود بدست آمد که پویا نزهتی توسط مدافعان میزبان داخل محوطه شش قدم سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت تا نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم هر دو تیم بدون تغییر وارد زمین شدند . نسبت به نیمه نخست مسابقه در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه کم افت و خیزتر دنبال شد.

در دقیقه ۶۱ برای دومین بار خطای مدافعیان بر روی بازیکنان سپیدرود و این بار جواد آقایی پور را داور پنالتی اعلام نکرد و در کمال تعجب به جواد آقایی پور که بر اثر این خطا به شدت مصدوم شده بود کارت زرد نشان داد که در نهایت آقایی پور به دلیل همان خطای مدافع علم و ادب که منجر به آسیب دیدگی کتفش شد از مسابقه خارج شد!!

در ادامه نظرمحمدی دست به انجام دو تعویض پی در پی زد تا بار هجومی تیمش را افزایش دهد و در همان دقایق سپیدرود موفق شد تا گل نخست خود را بدست بیاورد.

سپیدرود خیلی زود دومین گل خود را هم وارد دروازه میزبان کرد تا بتواند به سومین برتری پی در پی خود در ۵ هفته ابتدایی لیگ دسته اول دست پیدا کند.

شرح گل:

علم و ادب ۰-۱ سپیدرود: فرار پویا نزهتی از جناح چپ عمق دفاعی تیم علم ادب پویا را در حالت تک به تک با ایازلو قرار داد تا شوت بدون نقص نزهتی به کنج دروازه میزبان وارد شود.

علم و ادب ۰-۲ سپیدرود: بر روی غفلت مدافعان علم و ادب و تیزهوشی احسان پیرهادی بازیکن تازه وارد سرخ پوشان از یک توپ مرده موفق شد تا خود را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار دهد و با یک شوت سهمگین گل دوم سپیدرود را بدست بیاورد.

اتفاق ویژه:

هواداران سپیدرود که در یک بازی خارج از خانه باز هم تیم خود را تنها نگذاشته بودند به کمک بازیکنانشان یک کادوی تولد تمام عیار به علی نظرمحمدی سرمربی خود دادند. دو گل، دومین کلین شیت، هتریک در پیروزی و صعود به جمع مدعیان بهترین هدیه تولد رشتی ها به سرمربی شان بود.

 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16382

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics