• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4

سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان معرفی شد

  • کد خبر : 15709
  • 10 شهریور 1398 - 23:38
سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان معرفی شد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان "مریم قربانپور" به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان معرفی شد.

به گزارش گیلان شهر ، دکتر فریبرز جمالزادرئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان در مراسم تودیع و معارفه سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا گیلان، ضمن تشکر از زحمات سردبیر سابق اظهار کرد: ایسنا همواره رسانه ای امانتدار بوده است.

وی تصریح کرد: ایسنا با هدف گسترش و تعمیق آگاهی و اطلاع‌رسانی، همواره کوشیده بامشی مبتنی بر همه‌جانبه نگری، بی‌طرفی، سرعت، دقت و صداقت به ایفای رسالت خود بپردازد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: خبرگزاری ایسنا نامی قابل اعتماد برای مردم است و با توجه به اینکه این موفقیت به سهولت بدست نیامده ما وظیفه داریم تمام تلاشمان را برای حفظ آن بکار بگیریم.

جمالزاد ادامه داد: ایسنای گیلان ضمن حفظ استقلال و هویت خود صداقت در خبر، مستند بودن خبر، کار حرفه ای و پایبند بودن به اصول را مدنظر قرار داده است.

مریم قربانپور سردبیر ایسنا- منطقه گیلان، نیز در ادامه این مراسم با تشکر از فعالیت های سردبیر سابق، گفت: امروز رسانه ها از مهمترین ابزار قدرت هستند.

وی با بیان اینکه سیاست خبرگزاری ایسنا این است که اخبار درست و صادقانه انعکاس یابد، افزود: اخلاق مداری، صداقت و امانت داری از ویژگی های فعالیت ایسنا است و همواره این سه ویژگی سرلوحه فعالیت این خبرگزاری است. 

قربانپور خاطرنشان کرد: این خبرگزاری به رسالت اصلی خود عمل می‌کند و توانسته با اطلاع‌رسانی صحیح و بدون جانب‌داری از افراد خاص همواره در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی پیشتاز باشد.

به گزارش ایسنا؛ در حکم انتصاب سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان آمده است: احتراما با توجه به سوابق و تجربیات جنالعالی و موافقت مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا به عنوان سردبیر خبرگزاری ایسنا گیلان منصوب و امید است با اتکال به خداوند متعال و با مساعدت همکاران در انجام امور محوله موفق باشید.

در پایان این مراسم “مریم قربانپور” به‌عنوان سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا گیلان منصوب شد و از زحمات یک‌ساله “اسماعیل یحیی پور” سردبیر سابق این خبرگزاری تقدیر به عمل آمد.

هیات تحریریه پایگاه خبری تحلیلی  گیلان شهر انتصاب  سرکار خانم مریم قربانپور را به سمت 

سردبیرجدید خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در گیلان تبریک و شادباش می گوید 


انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15709

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics