• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
8

حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است

  • کد خبر : 15455
  • 07 شهریور 1398 - 19:46
حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است

ارسلان زارع استاندار گیلان در مراسم احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید برق و حرارت کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور دکتر بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور،

استاندار گیلان حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است، گفت: با حمایت از سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی در راستای رونق تولید و مشارکت بیشتر آنان در اقتصاد گام برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در مراسم احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید برق و حرارت کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور دکتر بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، افتتاح این طرح را در راستای توسعه استان و اظهار امیدواری نمود که طرح‌های مشابه در بخش انرژی در مناطق دیگر استان نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور پس از خروج غیرقانونی دولت آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌های ظالمانه به گونه‌ای شده است که باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از پیش اجرا شود، افزود: دولت تدبیر و امید بر اساس تدابیر دکتر روحانی تلاش کرده تا از بخش خصوصی و اقتصاد داخلی با جدیت حمایت کند.

استاندار گیلان اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح های تولیدی با منفعت اقتصادی و اثربخشی در توسعه استان با حمایت جدی دولت زمینه امیدآفرینی بیشتر در همه اقشار جامعه خصوصا فعالان اقتصادی فراهم شود تا شاهد رونق مضاعف باشیم.

استاندار گیلان در پایان خاطرنشان کرد: احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی کاسپین به سبب ارزش و جایگاه قابل ملاحظه در امر توسعه، موجب آزاد شدن ظرفیت این میزان تولید انرژی از ایستگاه فوق توزیع برق رشت شمالی و همچنین مولفه ای تاثیر گذار در اصول پدافند غیر عامل خصوصا منطقه آزاد انزلی می شود.

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار گیلان یک واحد کارخانه جوجه کشی با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومان در روستای آبکنار شهرستان بندر انزلی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر  ؛ در ششمین روز از هفته دولت با حضور دکتر ارسلان زارع در شهرستان انزلی یک واحد تولید جوجه یکروزه با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این واحد در حال حاضر ۶ میلیون قطعه در سال جوجه یک روزه تولید می کند که این میزان در فازهای بعدی به ۳۶ میلیون قطعه در سال می رسد.

گفتنی است با افتتاح این واحد تولیدی بستر اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر فراهم شده است.

افتتاح ۷ پروژه صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ در ششمین روز از هفته دولت با حضور دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، ۷ پروژه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

این پروژه ها شامل واحدهای تولید مواد شیمیایی، انواع روکش درب، انواع مصنوعات خانگی، دوربین مدار بسته، انواع پوشاک ورزشی و مواد بهداشتی است.

با افتتاح این واحدهای تولیدی و صنعتی برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.کلیک
گزارش تصویری افتتاح واحد تولیدی در شهرستان بندر انزلی

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15455

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics