• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5

گزارش تصویری افتتاح پروژه های شهرستان های سیاهکل ،فومن و لاهیجان

  • کد خبر : 15214
  • 04 شهریور 1398 - 17:14
گزارش تصویری افتتاح  پروژه های شهرستان های سیاهکل ،فومن و لاهیجان

۳ پروژه عمرانی و صنعتی با اعتبار حدود ۹۲ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان سیاهکل به بهره‌برداری رسید.
افتتاح ۲۸ پروژه عمرانی در شهرستان فومن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان
افتتاح دو واحد صنعتی و یک واحد گردشگری با هزینه حدود ۱۵ میلیارد تومان در لاهیجان

کلیک > گزارش تصویری افتتاح پروژه های شهرستان های سیاهکل ،فومن و لاهیجان

۳ پروژه عمرانی و صنعتی با اعتبار حدود ۹۲ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان سیاهکل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  گیلان شهر ؛ در سومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان طرح گازرسانی به ۴ روستای ملکرود، رودبارسرا، نازلنگه و چادرلنگه از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل با هزینه ی ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

با افتتاح این پروژه گازرسانی ۱۵۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و درصد برخورداری شهرستان سیاهکل از نعمت گاز به ۸۸ درصد افزایش یافت.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در روستای مالده از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل کارخانه شالیکوبی با ظرفیت تبدیل روزانه ۲۰ تن شلتوک به برنج و هزینه‌ی ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بخش خصوصی با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

چهارمیلیارد و ششصد میلیون ریال برای اجرای این طرح تسهیلات پرداخت شده است و برای ۱۵ نفر نیز اشتغال ایجاد گردید.

۳۶ کارخانه شالیکوبی در شهرستان سیاهکل مشغول به فعالیت می باشند.

در آخرین برنامه حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان سیاهکل پروژه های راه‌ سازی با هزینه کرد ۴۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل آسفالت راه های روستایی مالفجان به دهسر، آسفالت راه روستایی کیارود به کولاک آور به طول ۱۲ کیلومتر و یک پل ۵۰ متری در روستای اشکراب در بخش مرکزی شهرستان سیاهکل بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۲۸ پروژه عمرانی در شهرستان فومن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  گیلان شهر ؛ با حضور مهندس علی اوسط اکبری مقدم پروژه های آسفالت راه روستایی که به صورت همزمان در روستای خالصان شهرستان فومن به طول ۱۷٫۵ کیلومتر با حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با اجرای این پروژه‌ها مردم روستاهای خالصان، گل افزان، گیگاسر، حسین کوه، کمادول و آبرود از نعمت آسفالت بهره مند شدند.

همچنین در ادامه سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به شهرستان فومن پروژه گازرسانی به روستاهای سقیبن و کوره خرم شهرستان فومن افتتاح شد.

 میزان شبکه اجرا شده برای این پروژه ۵ کیلومتر بوده که برای آن ۶۷۵ میلیون تومان هزینه شده و با اجرای این پروژه ۱۰۸ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

در آخرین برنامه حضور مهندس اکبری مقدم در شهرستان فومن پروژه های تقویت برق ۲۰ روستا با اعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پروژه تقویت برق ۲۰ روستا شامل نصب ۲۰‌ دستگاه ترانسفورماتور جهت تقویت برق ۲۰ روستا، افزایش قدرت شبکه با نصب ترانس در ۹ روستا، اصلاح ۲۰ کیلومتر شبکه برق روستایی و جایگزین کردن آن با کابل‌های خودنگهدار بوده  است‌.

افتتاح دو واحد صنعتی و یک واحد گردشگری با هزینه حدود ۱۵ میلیارد تومان در لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ صبح امروز با حضور دکتر ارسلان زارع در شهرستان لاهیجان یک طرح بوم گردی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در روستای دهسر این شهرستان افتتاح شد.

همچنین یک کارخانه چایسازی با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور سرپرست استانداری گیلان در روستای سطلسر شهرستان لاهیجان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این مجموعه برای ۳۶ نفر شغل ایجاد شده است.

در ادامه حضور دکتر زارع در لاهیجان فاز توسعه کارخانه ماشین سازی با ظرفیت اشتغال ۳۵ نفر و هزینه حدود ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15214

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics