امیرحسین علوی، رضا رسولی، فاطمه شیرزاد و بهراد ذاکری ۴ عضو شورا بودند که در مخالفت با طرح پارک آبی صحن را ترک کردند.

ناصر حاج محمدی، شهردار رشت در جلسه شورای شهر رشت که رسمیت نداشت در مورد پروژه پارک آبی رشت «گیل لند« گفت: این پروژه، پروژه بی‌نظیری است که سرمایه‌گذار داخلی دارد و قرار بود در ساری انجام شود که با رایزنی‌ها این سرمایه‌گذار را به رشت آوردیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار پروژه گیل لند، شخصیت جالبی دارد، اظهار کرد: وسایل این کار همه خریداری و از گمرک خارج شده است و نیز دو مرحله با استاندار صحبت کردند که استاندار در مورد مسائل زیست محیطی چند سوال داشتند.

حاج محمدی در ادامه با اشاره به اینکه در کنار این سرمایه‌گذاری، ۱۰ موضوع سرمایه‌گذاری دیگر نیز انجام خواهد شد، گفت: سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، سالن سینما، شهر سلامت، شهر بازی، تالار همایش، رستوران، هتل، مهمانسرا، سالن ورزشی و فضای تجاری انجام خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینگه برای سرمایه‌گذار بخش خصوصی، زمان مهم است، تصریح کرد: در بخش اول گیل لند با هزار و ۲۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که در ادامه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: این پروژه می‌تواند رشت را به جایگاه خود برگرداند، سهم شهرداری از درصد فروش بلیط است و مشارکت دارد این پروژه هیچ اتصالی با آرامستان‌ها نخواهد داشت.

حاج محمدی در ادامه با اشاره به خروج ۴ عضو از صحن شورا به اینکه برخورد جناحی و گروهی اصلا درست نیست، اظهار کرد: افرادی که جناحی و گروهی رفتار می‌کنند می‌خواهند که تیم حاج محمدی در رشت موفق نباشد، من با آیت‌الله فلاحتی صحبت کردم و ایشان کاملا موافق پروژه هستند.

وی گفت: با قهر و قهر بازی نمی‌توانند رشت را اداره کنند، دو بار از سرمایه‌گذار به علت تاخیر عذرخواهی کردم برای بار سوم دیگر حتما خواهد رفت. من از مردم رشت عذرخواهی می‌کنم.