• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

توزیع عادلانه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اولویت ارشاد گیلان است

  • کد خبر : 15378
  • 06 شهریور 1398 - 13:05
توزیع عادلانه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اولویت ارشاد گیلان است
شفت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توزیع عادلانه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در این استان را اولویت این اداره کل عنوان کرد و گفت: انجام فعالیت‌ها به صورت جزیره‌ای موفقیتی به دنبال ندارد.

به گزارش گیلان شهر ، فیروز فاضلی صبح چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از دهمین گالری فرهنگی و هنری استان گیلان در شفت با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امروز دهمین گالری فرهنگی و هنری استان گیلان در شهرستان شفت و با همکاری مسئولان و متولیان فرهنگی این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان شفت برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم ارتقا دارد زیرا بیشتر معاونت‌ها و مسئولان بخش‌های مختلف این اداره کل از روسای سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت بوده‌اند، افزود: با توجه به سبقه فرهنگی و مذهبی و هنری غنی، این شهرستان شایسته داشتن بهترین‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شفت با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد باید از بهترین امکانات فرهنگی و هنری برخوردار باشد، گفت: وجود تعامل و همکاری در میان دستگاه‌های اجرایی شفت و اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری قابل تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای موفق عمل کند، تصریح کرد: باید با کمک یکدیگر برای ارتقای حوزه فرهنگ و هنر شهرستان شفت تلاش کنیم.

فاضلی با اشاره به اینکه تمام هنرمندان در حوزه هنرهای تجسمی که ماه‌ها برای برگزاری نمایشگاه در نگارخانه مارلیک خاتم‌الانبیا در نوبت قرار می‌گیرند می‌توانند از گالری شفت برای نمایش آثار خود استفاده کنند، تأکید کرد: توزیع عادلانه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان گیلان یکی از اولویت‌های این اداره کل است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این گالری در راستای توزیع مناسب و عادلانه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تاثیرگذار خواهد بود، افزود: شهرستان شفت دارای بن مایه فرهنگی و هنری است لذا هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگی این شهرستان می توانند از این گالری برای نمایش تاریخ، فرهنگ و هنر شفت استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی و هنری شفت می توانند دغدغه‌های خود در این حوزه را در قالب نمایشگاه در این گالری به نمایش بگذارند، تأکید کرد: بهره برداری درست از این مکان بستگی به هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری شهرستان دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics