• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
5
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد:

برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت در گیلان

  • کد خبر : 15776
  • 12 شهریور 1398 - 10:19
برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت در گیلان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت، تصریح کرد: مقوله پیشگیری در همه زمینه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به این امر در حوزه بهداشت و درمان نیز بسیار حایز اهمیت است.

به گزارش گیلان شهر ، ارسلان سالاری در سومین نشست ستاد نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت استان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: نظارت ها بر مراکز ارایه خدمات سلامت باید عادلانه، مستمر و بدون هیچ نوع تبعیضی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه نظارت ها و پایش های دوره ای، مثمر ثمر باشند، نیاز است تا در این زمینه برنامه ریزی مدون و منسجمی در دستور کار قرار گیرد.

سالاری با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت، تصریح کرد: مقوله پیشگیری در همه زمینه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به این امر در حوزه بهداشت و درمان نیز بسیار حایز اهمیت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نظارت دقیق و مستمر، باعث پیشگیری از وقوع تخلف و به دنبال آن کمتر شدن آسیب های اجتماعی متاثر از تخلفات می شود، یادآور شد: گاها با یک تذکر شفاهی می شود جلوی یک تخلف بزرگ را گرفت، که جا دارد در این زمینه بیشتر کار شود. 

به گزارش شهر ؛ در ادامه این نشست پرونده ۶ مرکز درمانی شامل جراحی محدود، بیمارستان های خصوصی و ۱۷ پرونده شکایات مردمی بررسی شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15776

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics