• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5

معرفی فرماندار جدید لنگرود

  • کد خبر : 14343
  • 16 مرداد 1398 - 15:13
معرفی فرماندار جدید لنگرود
در مراسمی با حضور ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان سیروس شفقی به عنوان فرماندار لنگرود معرفی شد.

به گزارش  گیلان شهر  ؛ در نشست شورای اداری لنگرود ضمن تقدیر از تلاش های ۹ ماهه محمد رنجبر نیاول سرپرست فرمانداری این شهرستان ، سیروس شفقی به عنوان فرماندار معرفی شد.

سرپرست استانداری گیلان در نشست شورای اداری شهرستان لنگرود با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان افزود : ملت بزرگ ایران در ۴۰ سال گذشته همواره مورد ظلم و تحریم دشمنان بودند اما با وحدت و در سایه رهنمودهای امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار ایستادگی کردند.
ارسلان زارع در بخش دیگری از سخنان خود تعهد ، تخصص و تجربه را از معیارهای انتخاب مدیران اجرایی عنوان کرد و افزود : تلاش بر این است مدیرانی کارآمد برای خدمت هر چه بهتر به نظام و مردم انتخاب شوند تا آرمان های نظام تحقق یابد.
وی با اشاره به لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی گفت : فرمانداران تلاش کنند تا با جذب سرمایه های بخش خصوصی طرح های نیمه تمام هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.
سرپرست استانداری گیلان تکریم ارباب رجوع را از اولویت کارهای مدیران اجرایی عنوان کرد و افزود : جلب رضایت مردم از دغدغه های دولت بوده و مدیران باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.
ارسلان زارع با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : بی تردید حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.
مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به طرح های عمرانی انجام شده در این شهرستان گفت : در هفته دولت امسال یک بیمارستان و یک سد در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه لنگرود هم گفت: مسئولان در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است.




لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14343

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics