• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

فرماندار رشت خواستار کنترل نرخ کالاها در ساعات غیر اداری شد

  • کد خبر : 14005
  • 07 مرداد 1398 - 0:06
فرماندار رشت خواستار کنترل نرخ کالاها در ساعات غیر اداری شد
فرماندار شهرستان رشت گفت: بایستی کشیک‌هایی حتی در ساعات غیراداری برای بازرسی و نظارت بر روی نرخ کالاها انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت بیان کرد: افزایش ورود مسافران اثرات مثبتی بر اقتصاد شهرستان رشت دارد لذا خدمات ما باید به‌گونه‌ای باشد که منتج به افزایش ورود مسافران شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه زیرساخت‌ها و خدمات مستمری که دستگاه‌های اجرایی باید به مسافران ارائه دهند گفت: باید زیرساخت‌های بخش‌های مختلف و واحدهای گردشگری در سطح شهرستان رشت را گسترش دهیم.

مومنی‌زاده با بیان اینکه هرساله در ایام تعطیلات مسافران زیادی وارد گیلان و شهرستان رشت می‌شوند افزود: باید با جدیت و نظارت بیشتری به مسافران خدمات ارائه دهیم و معرفی جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شهرستان رشت نیز در ورود مسافران بیشتر تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر استقرار ایستگاه ثابت اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران در این شهرستان عنوان کرد: تابستان فرصت مغتنمی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف و کار فرهنگی است و مسئولان بایستی از فرصت باقیمانده به‌خوبی بهره گیرند.

مومنی‌زاده مهم‌ترین خدمت به مردم را تامین نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: باید به نحو شایسته نظم و آرامش را برای مردم فراهم کنیم و در پیک دوم سفرها یعنی در ایام شهریور تلاش‌ها را مضاعف کرده تا برای مسافران مشکلی به‌وجود نیاید.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به کنترل نرخ کالاها تاکید کرد: بایستی کشیک‌هایی حتی در ساعات غیراداری برای بازرسی و نظارت بر روی نرخ کالاها انجام شود تا تخلفی در این رابطه موجب آزار مردم و مسافران نشود.

وی از زباله‌های انباشته شده در ورودی و خروجی راه‌ها گله کرد و گفت: با وجود تذکرات متعدد هنوز شاهد انباشت زباله در مناطق مختلف هستیم و مسئولان مربوطه بایستی نسبت به پاکیزگی و نظافت شهر و روستاهای گیلان جدی‌تر اقدام کنند زیرا باعث قضاوت مسافران درباره فرهنگ مردم گیلان و رشت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به غرق شدن تعدادی از مسافران در رودخانه‌های استان گیلان تصریح کرد: در حاشیه رودخانه‌ها با نصب تابلوهای هشدار و فنس کشی آن محل در صورت لزوم اقدام شود تا شواهد حوادث ناگوار نباشیم.

به گزارش گیلان شهر ، اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر و ساماندهی سواحل شهرستان رشت در این جلسه به ارائه گزارش و عملکرد خود پرداختند. تسنیم 

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14005

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics