• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
6
فرماندار جدید لنگرود:

مشکلات روستاهای لنگرود اولویت بندی شود

  • کد خبر : 14553
  • 20 مرداد 1398 - 20:23
مشکلات روستاهای لنگرود اولویت بندی شود
شفقی از بخشداران خواست تا با برگزاری شورای اداری بخش‌ها، شاخص‌های برخورداری مشخص و مشکلات نیز اولویت‌بندی شود تا جلسات بر مبنای اولویت بندی مشکلات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گیلانشهر از لنگرود، تعدادی از روسای ادارات شهرستان، بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش کومله، اطاقور و فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از کارکنان ستادی نیروی انتظامی امروز (یک‌شنبه، ۲۰ مرداد) با فرماندار جدید لنگرود دیدار و گفتگو کردند.
«سیروس شفقی» در این جلسه ضمن قدردانی از روسای ادارات شهرستان و با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه برای مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم باشد، گفت: شهرستان لنگرود از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که باید با هم‌افزایی گام‌های مثبتی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان برداشته شود.
فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه شورای اداری بخش‌ها باید فعال‌تر از گذشته برگزار شود، تصریح کرد: با برگزاری شورای اداری بخش‌ها، شاخص‌های برخورداری مشخص و مشکلات نیز اولویت‌بندی خواهد شد.
شفقی ادامه داد: جلسات آتی نیز بر مبنای اولویت بندی مشکلات برگزار می‌شود.
فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه سیمای کلی از بخش‌ها ارائه تا شاخص‌های برخورداری مشخص شود، افزود: ارائه آمار و مستندات موجب می‌شود که توزیع متوازن اعتبارات در مناطق کم برخوردار بیشتر تا هم‌افزایی خوبی در راستای کاهش مشکلات انجام شود

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics