• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
9

پشت پرده آبستراکسیون از سوی آبستراکسیونرهای اعظم…

  • کد خبر : 14800
  • 30 مرداد 1398 - 1:43
پشت پرده آبستراکسیون از سوی آبستراکسیونرهای اعظم…
وجود برخی پرونده های نیمه تمام یا ولع ابقا بر کرسی ریاست کمیسیون های تخصصی؟؟؟

گیلان شهر :بالاخره انتخابات هیئت رییسه انجام شد و به هر نحو ممکن پس از دو سال در یک انتخابات آزاد و بدون فشارهای پشت و یا پس پرده ریاست و هیئت رییسه شورای پنجم با رای خیره کننده و کم سابقه حداکثری انتخاب شدند.
پس از این اجماع نظر در این انتخابات به نظر میرسید تنش در پارلمان محلی رشت رو به تنزل است و شورای شهر به عنوان یک نهاد مدنی در راس مدیریت شهری در حال حضور در قالب شورایی و مطلوب خود است ولی گویی این انتظار بحق شهروندان هنوز همچون سراب تنها وهمی دست نیافتنی است و برخی ها گویا سری پرشور برای تحقق عدم آرامش این شهر و شهروندان دارند.

دومین جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی نیز بدون حضور طیف مشخص و معروف به آبستراکسیونی ها که هر جا تصمیمات شورا را در راستای منافع خود ندیده اند از این حربه استفاده کردند برگزار نگردید و این در حالی است که کمیسیون های تخصصی دو سال است در ید اختیار حضرات قبضه گردیده و اندک خروجی نیز ارائه نداده است و به زعم همه کارشناسان تغییر در ریاست کمیسیون ها امری واجب برای ارتقا بهره وری آنها میباشد.

پافشاری دوستان ما در عدم برگزاری جلسات مذکور و بی توجه ای های غیرقابل قبول در این باره در برهه ای که همگان بر کمبود زمان جهت رسیدگی به مطالبات شهروندان بیش از هر چیز شایعات در خصوص وجود برخی از منافع و مسائل پشت پرده را برای این عزیزان قوت میدهد.

شنیده ها حاکی از این است که این غیبت های مکرر گویا برای خرید زمان با هدف به اتمام رساندن برخی پرونده های خاص در کمیسیون ماده صد و صدور برخی مجوزهای سفارشی از سوی کمیسیون های تخصصی میباشد!!!

دلیل آن هر چه که باشد این بلاتکلیفی خسرانی مستقیم به منافع عمومی شهروندان ایراد می کند و امید میرود با پایان این نمایش مضحک هر چه سریعتر تکلیف کمیسیون های تخصصی روشن و فعالیت روزمره آنها به دور از حاشیه آغاز گردد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14800

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics