• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
8
رئیس سازمان چای کشور

پرداخت ۷۷ درصد از مطالبات چای‌کاران کشور

  • کد خبر : 14544
  • 20 مرداد 1398 - 14:54
پرداخت ۷۷ درصد از مطالبات چای‌کاران کشور
رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بخش اعظمی از مطالبات چای‌کاران خبر داد و گفت: ارزش ریالی میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران ۲۵۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون 77 درصد از مطالبات معادل ۱۹۴ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش گیلان شهر ، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان‌های گیلان و مازندران قطب‌های تولید چای در کشور هستند، اظهار کرد: استان‌های گیلان و مازندران به دلیل شرایط زیست‌محیطی و آب و‌ هوایی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کاشت و برداشت چای دارند که این ظرفیت این  استان‌ها  را به یکی از استان‌های برتر در حوزه چای تبدیل کرده است.

وی با اشاره به میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران گفت: تاکنون ۷۹ هزار تن برگ سبز چای درجه‌یک از چای‌کاران استان‌های گیلان و مازندران خریداری‌شده است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به میزان چای درجه‌یک خریداری‌شده از چای‌کاران افزود: از ۷۹ هزار تن چای خریداری‌شده از چای‌کاران، ۶۱ درصد آن درجه‌یک و ۳۹ درصد آن درجه‌دو است.

جهانساز از پرداخت بخش اعظمی از مطالبات چای‌کاران خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران ۲۵۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۷۷ درصد از مطالبات این عزیزان معادل ۱۹۴ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics