• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
2

مراسم معارفه مدیرعامل جدید سپیدرود برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 14769
  • 29 مرداد 1398 - 15:19
مراسم معارفه مدیرعامل جدید سپیدرود برگزار شد+ تصاویر
مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت با حضور بازیکنان و سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش گیلان شهر ، مراسم معارفه افشین ناظمی مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت با حضور بازیکنان و کادر فنی سپیدرود رشت در محل تمرین این تیم در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

در این مراسم، ناظمی و نظرمحمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند و میثم فردوسی کاپیتان سپیدرود به نمایندگی از بازیکنان این تیم مشکلات باشگاه را به گوش مدیرعامل سپیدرود رساند.

ناظمی: سپیدرود پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را دارد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود از کادر فنی و بازیکنان خوبی سود می‌برد، اظهار کرد: امیدوارم با تلاش و اتحاد سپیدرود را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

ناظمی با اشاره به اینکه سپیدرود عاشقان پرشماری دارد، گفت: فوتبال یک صنعت است و نیاز به حمایت مالی دارد، شما تلاشتان را در زمین انجام دهید و مسائل خارج از زمین را بر عهده کادر مدیریتی قرار دهید.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال نمایش قدرت نیست، بیان کرد: هدف همه کمک به سپیدرود بوده و با حضور بازیکنان و کادر فنی قدرتمند سپیدرود توانایی صعود به لیگ برتر را داریم، این فصل از آن سپیدرود است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه امکانات لازم برای تیم را فراهم می‌کند، افزود: به‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌شود و در این پرداختی تبعیض قرار نمی‌دهیم.

نظرمحمدی: ناظمی دغدغه فوتبال را دارد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ناظمی سرمایه فوتبال رشت است، اظهار کرد: ایشان بازیکن سپیدرود بوده و در این تیم به‌عنوان سرمربی و سرپرست فعالیت کرده است، بازگشت ایشان به سپیدرود را به فال نیک می‌گیریم.

علی نظرمحمدی با بیان اینکه به ادامه فصل خوش‌بین است، افزود: کار کردن با فردی که فوتبالی است و دغدغه فوتبال را دارد بسیار راحت‌تر نسبت به سایر مدیران است.

وی با تأکید بر محدودیت زمانی دو دیدار آتی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: جلسه خوبی با آقای ناظمی برگزار کرده و ایشان حمایت لجستیکی خود را اعلام کردند و این از محاسن یک فرد فوتبالی است.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه ناظمی نقش پررنگی در بازگشت زینال خیری به سپیدرود ایفا کرد، افزود: این بازیکن به دلایل مشکلات مالی از سپیدرود جداشده و راهی ملوان شد ولی با حمایت آقای ناظمی مجدداً به سپیدرود بازگشت.

فردوسی: بازیکنان برای موفقیت سپیدرود هم‌قسم شدند

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بازیکنان سپیدرود شناخت کافی از مدیرعامل جدید سپیدرود دارند، اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود هم‌قسم شدند تا آخرین توان برای این تیم بجنگند.

میثم فردوسی با بیان اینکه بازیکنان در شرایط سختی قرار دارند، افزود: تعهدات مالی فصل گذشته اکثر باشگاه‌ها به بازیکنان انجام‌نشده است و بازیکنان در تنگنای مالی قرار دارند، امیدواریم با حضور آقای ناظمی به تعهدات مالی باشگاه جامه عمل پوشیده شود.

وی با تأکید بر اینکه سپیدرود از هواداران پرشوری برخوردار است، بیان کرد: درصورتی‌که مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود با دغدغه کمترین در زمین حاضرشده و می‌توانیم بازی‌های درخشانی به نمایش بگذاریم.

به گزارش گیلان شهر ، افشین ناظمی با حکم کیومرث بیات به‌عنوان مدیرعامل سپیدرود رشت منصوب شد، پیش‌ازاین مسعود حیدری این سمت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14769

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics