• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
3
رئیس شورای شهر رشت

فرصت‌هایی که شورای شهر رشت جهت برطرف کردن مشکلات مردم از دست می‌دهد

  • کد خبر : 14722
  • 28 مرداد 1398 - 21:06
فرصت‌هایی که شورای شهر رشت جهت برطرف کردن مشکلات مردم از دست می‌دهد

صد و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر امروز  به علت عدم حضور چند نفر از اعضا رسمیت نیافت و رئیس شورا ضمن انتقاد به این رویه، از فرصت از دست رفته شورای شهر برای برطرف کردن ایراداتی که فرمانداری رشت به موضوع خرید زمین ورزشی برای محله کم‌ برخوردار سلیمانداراب گرفته بود خبر داد.

به گزارش گیلان شهر : صد و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر امروز  به علت عدم حضور چند نفر از اعضا رسمیت نیافت و رئیس شورا ضمن انتقاد به این رویه، از فرصت از دست رفته شورای شهر برای برطرف کردن ایراداتی که فرمانداری رشت به موضوع خرید زمین ورزشی برای محله کم‌ برخوردار سلیمانداراب گرفته بود خبر داد.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه تمام اعضا شورا نظم را باید از خودشان شروع کنند عنوان کرد: این دومین جلسه‌ای است که به علت عدم حضور تنی چند از اعضای شورای شهر بدون برگزاری و رسمیت‌ یافتن مختومه اعلام می‌شود اما بنده قاطعانه‌ می‌گویم در صورت تکرار این موضوع باز هم جلسات را برگزار خواهم کرد.

اسماعیل حاجی‌پور مسئله تعهد داشتن تمام اعضای شورای شهر نسبت به مردم و شهروندان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: به غیر چند نفر از اعضای شورا که یا در سفر تهران جهت رایزنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه بوده یا به علل دیگری خارج استان هستند از مابقی انتظار داشتم حداقل به خاطر مردم در جلسه شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه مطمئناً عدم تشکیل جلسات شورای شهر رشت مانع از انجام کارها نمی‌شود ابراز داشت: بنده و تمام اعضای شورا بدهکار مردم هستیم و باید دین خود را به آنان ادا کنیم و در همین‌جا می‌گویم تنها پس از نیم ساعت از شروع جلسات اگر اعضاء به موقع در صحن شورا حاضر نشوند ختم جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه از این پس ورود و خروج و حضور نیافتن اعضا شورا در جلسات توسط سایت شورا اطلاع‌رسانی می‌شود ابراز داشت: بنده نه به دنبال جایگاه و نه در پی مسندی هستم بلکه هدف غایی و نهایی‌ام خدمت به مردم است و خدمت‌رسانی واقعی به آنان را در دستور کار خود داشته و دارم.

حاجی‌پور لزوم کار برای مردم و تلاش همه اعضای شوراری شهر رشت جهت تحقق این مطلب را لازم و ضروری خواند و گفت: مردم رشت با ما قهر هستند و در این هیچ شکی نیست پس بهتر است در این فرصت و مجال باقیمانده از عمر شورای فعلی برای آشتی آنان هم که شده کارهای بر زمین مانده این شهر را سرو سامان دهیم.

رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه با این کارنامه به جای مانده از شورا اگر مجدداً کاندیدا شود قطعاً مردم به وی رأی نخواهند داد عنوان کرد: به خودم و به تمام اعضای شورای شهر رشت می‌گویم بیاییم با مردم دوست باشیم زیرا مردم گرفتاری‌ها و مشکلات بسیار زیادی دارند و ما دیگر نباید روی دل آن‌ها زخم بگذاریم.

وی خطاب به اعضای شورای شهر رشت هدف خود از حضور در سمت ریاست شورا را فقط خدمت به مردم اعلام کرد و اظهار داشت: بنده با رأی تمام اعضاء شورای شهر رشت به عنوان رئیس انتخاب شدم اما اگر اعضاء شورا از حضور و انتخاب من ناراحت بوده و پشیمان شده‌اند همین الان نامه استعفایم را تقدیم می‌کنم.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه ۱۰ روز است که لوایح بسیار مهمی روی زمین مانده و توسط شورای شهر رشت تعیین تکلیف نشده‌اند خاطرنشان کرد: امروز آخرین مهلت بررسی ایراد فرمانداری رشت در مورد زمین ورزشی محله سلیمانداراب بود و چون جوابی از ما داده نشد قطعاً این عمل به منزله تسلیم تلقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید به هیچ دلیلی خواسته و حق مردم از بین برود بر لزوم دقت بیشتر اعضای شورای شهر رشت نسبت به این موضوع حیاتی تأکید کرد و گفت: هدف تمام ما باید کسب رضای خداوند متعال و کار خالصانه برای مردم باشد بنابراین تا جایی که دست من است نمی‌گذارم حق مردم و شهروندان رشتی از بین برود.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14722

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics