• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
3
 شهردار کلانشهر رشت

خبرنگاران تاریخ زنده برای آیندگان هستند /ساخت و نصب المان خبرنگار در سطح شهر

  • کد خبر : 14499
  • 19 مرداد 1398 - 23:32
خبرنگاران تاریخ زنده برای آیندگان هستند /ساخت و نصب المان خبرنگار در سطح شهر
رشت- شهردار رشت در آیین تجلیل از خبرنگاران، گفت: المان خبرنگار در شهر نصب می شود.

به گزارش گیلان شهر ، شهردار این‌کلانشهر  در ضیافت روز خبرنگار که با حضور اعضای شورای پنجم اسلامی و جمعی از مدیران شهری، صبح شنبه در تالار گلستان برگزار شد، ضمن بیان رشادت های خبرنگاران، آنان را تاریخ زنده کشور دانست.

ناصر حاج محمدی در قبال درخواست یکی از پیشکسوتان پیرامون نصب المان خبرنگار، با اجرای چنین طرحی موافقت کردو گفت: طرح نصب این المان با تصویب شورای شهر، در یکی از خیابان های شهر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: رشت شهر نخستین هاست و باید بهترین و سالم ترین اطلاع رسانی ها در این شهر مشاهده شود.

شهردار رشت ادامه داد: روز خبرنگار احترام به حقوق ملت و دسترسی به اطلاعات صحیح است از اینرو باید به طور ویژه به خبرنگاران و مشکلات به آنان پرداخت.

رییس شورای شهر رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز بخش عمده ای از تاریخ سرزمین توسط خبرنگاران به نگارش در می آید و تحلیل آیندگان از عملکرد مسئولان امروز، توسط قلم های اصحاب رسانه رقم زده می شود. 

سید امیر حسین علوی گفت: مدیریت شهری ار پرخبرترین حوزه های خبریست و آیندگان زندگی خود را با توجه به بیان مشکلات و موفقیت های امروز مجموعه مدیریت شهری، براساس تحلیل های امروز برنامه ریزی خواهند کرد. 

وی ادامه داد: باید دراستای حق و عدالت، بیش از پیش گام برداشت تا نسل های آینده نیز از عملکرد های راستین مسئولان و رسانه، بهره های مطلوبی ببرند. 

در این مراسم همچنین سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت نیزضمن قدردانی از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم، در بیان قدرت رسانه ها اظهار کرد: امروز، این قدرت غیر قابل انکار است.

فاطمه شیرزاد بر لزوم شفاف سازی و تحلیل محتوای صحیح تاکید کرد و گفت: توجه به این موارد تاثیر فراوانی در پیشرفت کشور خواهد داشت. 

وی همچنین امنیت شغلی خبرنگاران و رسیدگی به مشکلات آنان را از مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دیگر مسئولان مربوطه خواستار شد. 

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر رشت نیز با اشاره به مشکلات عرصه خبر گفت: امید است که مسئولان‌ مربوطه به وعده های خود عمل کنند. 

محمد حسن عاقل منش، افزود: رشت به حمایت رسانه ها نیاز دارد و خبرنگاران باید با تحلیل های شایسته و انتقادهای صحیح، در اداره شهر به مجموعه مدیریت شهری یاری رسانند. 

به گزارش گیلان شهر :مراسم تجلیل روز خبرنگار  در تالار گلستان آغاز و اسماعیل حاجی پور ، فاطمه شیرزاد ،احمد رمضان پور و فرهام زاهد  عضو شورای اسلامی و ناصر حاج محمدی شهردار رشت از ساعات اولیه آغاز این مراسم به‌منظور پاسداشت تلاش‌های خبرنگاران در این سالن حضور پیدا کردند.

در این مراسم از خانواده شهیدان سیرت نیا و اسحاقی تجلیل شد.

گزارش تصویری مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار گلستان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14499

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics