• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
4

سازمان میراث فرهنگی تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد اشتغال به فراکسیون تولید و اشتغال مجلس ارائه نکرده است

  • کد خبر : 13871
  • 31 تیر 1398 - 16:04
سازمان میراث فرهنگی تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد اشتغال به فراکسیون تولید و اشتغال مجلس ارائه نکرده است
سخنگوی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد اشتغال به این فراکسیون ارائه نکرده است.
به گزارش گیلان شهر :غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ،  در مورد وضعیت اجرای برنامه‌های تولید و اشتغال از طریق حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: این برنامه دارای محورهایی مانند؛ توسعه زیرساخت های اقامتی ( هتل )، فعالیت ها و کسب و کارهای گردشگری، سرمایه گذاری، تبدیل اماکن مسکونی به کاربری هتل آپارتمان، توسعه زیرساخت ها برای تولید سفر و گردشگری الکترونیک، توسعه صنایع دستی، توسعه بازرگانی صنایع دستی، مشارکت در مرمت و احیاء بناهای تاریخی و راه اندازی موزه ها با مشارکت بخش خصوصی است.

سخنگوی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد پروژه ها حدود ۵ هزار و ۴۰۰ فقره است که قرار شد از طریق حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ۱۲۲ هزار نفر مشغول کار شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم، ادامه داد: همچنین مقرر شد ۱۱۰ میلیارد تومان به این حوزه، تسهیلات ارائه شود که فقط ۵۹ میلیارد کمک بلاعوض و حدود ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بوده که مجموع آن با سهم آورده متقاضی ۱۰ هزار میلیارد تومان است که متاسفانه میراث فرهنگی تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد اشتغال به فراکسیون تولید و اشتغال مجلس ارائه نکرده است./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13871

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics