• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
5

مشکلات اداری نباید سبب ایجاد وقفه در حل مشکل سراوان شود

  • کد خبر : 13838
  • 30 تیر 1398 - 23:24
مشکلات اداری نباید سبب ایجاد وقفه در حل مشکل سراوان شود
رشت- فرماندار رشت با تاکید بر اینکه حل مشکل سراوان یک اولویت استانی است، گفت: یک موضوع اداری نباید سبب ایجاد وقفه در پیشرفت کار شود.

به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مؤمن زاده عصر یک شنبه در جلسه پیگیری سایت تخلیه زباله سراوان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد با بیان اینکه باید با مردم صادق بود و وعده‌های بدون عمل به مردم نداد، اظهار کرد: باید نهایت تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن وعده‌های مسئولان وقت شهرستان رشت انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مشکلی که در طول ۴۰ سال ایجاد شده در مدت یک سال حل نمی‌شود، افزود: روند ایجاد سایت تخلیه سراوان رضایت بخش است در زمینه تأمین منابع نیز استانداری پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

فرماندار رشت با بیان اینکه زمین مورد نظر برای ایجاد سایت زباله سوز تعیین تکلیف شده و هماهنگی‌های لازم با دادستانی و منابع طبیعی انجام شده است، گفت: در صورت عدم رضایت مدعی برای تحویل زمین مورد نیز تلاش برای جلب رضایت وی انجام خواهد شد.

مؤمنی زاده در ادامه بر تفکیک زباله از مبدأ و انشعاب برق تصفیه خانه رشت نیز تأکید و بیان کرد: حل مشکل سراوان اولویت استانی است و یک موضوع اداری نباید سبب ایجاد وقفه در پیشرفت کار شود و هر مبلغی که نیاز باشد پرداخت می‌شود.

فرماندار رشت ادامه داد: اقدامات بهداشتی و درمانی باید به صورت ویژه و متمایز با روستاها و بخش‌های در منطقه سراوان انجام شود.

اتمام تصفیه شیرابه سراوان ظرف مدت چهار ماه آینده

بخشدار سنگر در ادامه این جلسه در جلسه با اشاره به دریافت ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه از شهرداری برای تکمیل حسینه سراوان، درباره اتمام لوله گذاری روستایی سراوان نیز اظهار کرد: لوله گذاری آب روستایی به پایان رسیده و طی سه ماه آینده نیز منبع آب این روستا تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

کامبیز یوسفی با بیان اینکه مشکل زباله سراوان به بیش از سه دهه پیش باز می‌گردد بر لزوم تعیین تکلیف زمین تصفیه خانه سراوان تأکید کرد و گفت: یک ماه قبل مسئول مربوطه این پروژه اعلام کرده بودند این پروژه در مدت یک ماهه به پایان می‌رسد اما هنوز پیشرفتی شاهد نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید تا هفته دولت اقدامات سراوان قابلیت رسانه‌ای شدن داشته باشد و تصفیه خانه شیرابه نیز راه اندازی شود، افزود: راه اندازی تصفیه‌خانه شیرابه سراوان باید تا چهار ماه آینده به اتمام برسد.

بخشدار سنگر بر لزوم تخصیص اعتبار و تعیین تکلیف زمین و اجرای بخشی از فونداسیون برای ارائه پاسخی قانع کننده به مردم تأکید و تصریح کرد: دو سال پیش منابع طبیعی بر اساس ماده ۳ یک هکتار زمین برای بوستان روستایی سراوان اختصاص داد اما تا کنون گامی در این زمینه برداشته نشده و زمینی به دهیاری تحویل داده نشده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13838

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics