• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
2

کمبود تخت‌های بیمارستانی و صف طویل بستری بیماران گیلانی

  • کد خبر : 13486
  • 24 تیر 1398 - 16:49
کمبود تخت‌های بیمارستانی و صف طویل بستری بیماران گیلانی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاستی‌های حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: صف بستری بیماران به دلیل کمبود تخت‌های درمانی و زمان بستری بیماران در بیمارستان‌ها در حال افزایش است.

به گزارش گیلان شهر ، ارسلان سالاری درودخانی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن بانک صادرات رشت با تقدیر از عملکرد رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی سابق اظهار کرد: زحمات زیادی را رئیس پیشین در حوزه سلامت انجام داده و برنامه‌های خوب و مدون تدوین شده در دانشگاه دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهت سلامت محرومین اقدام خواهد کرد، افزود: ارتقای دانشگاه و حرکت آن به سنت نسل سوم و چهارم از برنامه‌های بنده است و پیش شرط رسیدن به آن سپری کردن مطلوب دانشگاه در سطوح اول و دوم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کمبودهای موجود در سطح دانشگاه گفت: با تعامل و همکاری و با جبران کاستی‌ها در تلاشیم مشکلات دانشگاه کاهش یابد.

سالاری با اشاره به بدهی‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: بدهی دانشگاه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است گرچه این میزان هنوز کارشناسی نشده و امیدواریم بیلان‌کاری در ارزیابی‌ها مثبت باشد.

وی با اشاره به کاستی‌های حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: صف بستری بیماران به دلیل کمبود تخت‌های درمانی و زمان بستری بیماران در بیمارستان‌ها در حال افزایش است و این امر باید در سیاست‌های آتی دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به معوقات پرسنلی این دانشگاه گفت: در تلاشیم بیمارستان‌های جنرال و ۱۰۰۰ تختخوابی را در استان راه‌اندازی کنیم که این امر به همت همه جانبه مسؤولان امر نیاز دارد.

سالاری با تأکید بر حل مشکلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: حدود ۵۵ پروژه نیمه تمام در دانشگاه وجود دارد که به صورت تقریبی به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13486

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics