• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4

سرخآبی‌ها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد می‎کنیم

  • کد خبر : 13552
  • 24 تیر 1398 - 21:14
سرخآبی‌ها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد می‎کنیم
نایب رئیس فراکسیون ورزش با تأکید بر اینکه در صورت واگذار نشدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه از ابزارهای نظارتی استفاده خواهیم کرد، نسبت به اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص فراهم نبودن زیرساخت‌های واگذاری دو باشگاه انتقاد و این اظهارات را نوعی فرار رو به جلو دانست.

به گزارش گیلان شهر :علی اصغر یوسف نژاد گفت به اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص عملیاتی نبودن مصوبه مجلس در خصوص واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس، اظهار کرد: قانون واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کاملا شفاف است و در قانون برای نحوه واگذاری دو باشگاه مسیر هم تعیین شده است.

ممانعت مسئولان در برابر نص صریح قانون هیچ وجاهتی ندارد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون باید اجرایی شود و ممانعت و مقاومت مسئولان در برابر نص صریح قانون هیچ وجاهتی ندارد.

وی یادآور شد: باید زیرساخت‌های واگذاری دو باشگاه در فرابورس فراهم شود و ابتدا ۵ درصد سهام این دو باشگاه برای کشف قیمت در فرابورس ارائه شود و بعد از آن، بلوک ۵۱ درصدی سهام این دو باشگاه به متقاضی واگذار شود و بقیه سهام به صورت خُرد به مردم و هواداران ارائه شود.

اظهاراتی با این مضمون که زیرساخت‎های واگذاری دو باشگاه در فرابورس آماده نیست آن هم در آستانه شهریورماه، زمان واگذاری دو باشگاه، نوعی فرار رو به جلو از سوی مسئولان سازمان خصوصی است
یوسف نژاد با یادآوری وعده مسئولان بلند مرتبه دولتی در وزارت ورزش و وزارت اقتصاد در خصوص واگذاری دو باشگاه سرخآبی تا شهریور ماه، عنوان کرد: اظهاراتی با این مضمون که زیرساخت‎های واگذاری دو باشگاه در فرابورس آماده نیست آن هم در آستانه شهریورماه، زمان واگذاری دو باشگاه، نوعی فرار رو به جلو از سوی مسئولان سازمان خصوصی است.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: در صورت استنکاف دولت از قانون، قطعا مجلس از ظرفیت نظارتی خود با استناد به مواد موجود در آیین نامه داخلی مجلس استفاده خواهد کرد تا با متخلفانی که قانون را اجرا نمی‌کنند برخورد جدی شود.

به گزارش گیلان شهر ، بر اساس بند الحاقی ۱ تبصره ۲ لایحه بودجه سال ۹۸ وزارت ورزش و جوانان مکلف است با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی حداکثر تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۸ شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم نماید. پس از پذیرش در بازار پایه فرابورس و عرضه ۵ درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت ۵۱ درصد سهام آنها به صورت بلوکی و باقی سهام به صورت خُرد عرضه می‌شود./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13552

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics