• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
3
اسدالله عباسی

عضو هیئت رئیسه مجلس: دولت در اجرای مصوبه افزایش حقوق و دستمزد عملکرد خوبی ندارد

  • کد خبر : 12806
  • 18 تیر 1398 - 13:08
عضو هیئت رئیسه مجلس: دولت در اجرای مصوبه افزایش حقوق و دستمزد عملکرد خوبی ندارد
عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از رویه دولت در اجرای مصوبه افزایش حقوق و دستمزدها گفت: از دولت انتظار داریم جهت اجرای کامل این مصوبه، هر چه سریع‌تر اقدام کند و رویه اتلاف وقت را کنار بگذارد.

به گزارش گیلان شهر :اسدالله عباسی  با بیان اینکه افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت باید طبق مصوبه مجلس اجرایی شود اظهار داشت: از دولت انتظار داریم جهت اجرای کامل مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد و از اتلاف وقت خودداری کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت را در راستای برقراری اصل عدالت امری ضروری دانست و عنوان کرد: وقتی مجلس با تصویب یک قانون اجرای یک امری را به دولت تکلیف می‌کند انتظار دارد دولت نیز در راستای عمل به وظایف ذاتی خود جهت عملیاتی کردن قوانین ابلاغی اهتمام لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون دولت برای اجرای قانون افزایش حقوق و دستمزدها بیشتر از نظر نهایی مجلس بر روی پیشنهادات اولیه خود اصرار دارد تصریح کرد: قانونگذار نحوه عملکرد دولت را در این مسیر مشخص کرده است حتی برای اجرایی کردن آن تا پایان خرداد به دولت وقت داد.

عباسی با اشاره به اینکه مجلس پس از اتمام موعد تعیین شده با تأخیر یک تا دو هفته‌ای از دولت انتظار اجرای کامل مصوبه افزایش حقوق و دستمزد کارکنان را داشت افزود: به عدم عدم تحقق این امر سهم بسیار زیادی از مطالبات کارکنان پرداخت نشده است و آنان همچنان در انتظار دریافت مابه تفاوت حقوق و دستمزدهای خود هستند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس افزایش حقوق کارکنانی که دریافتی آنان ماهیانه کمتر از ۵ میلیون در ماه است را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت می‌خواهد به یک مقدار ثابت حقوق تمام رده‌ها را افزایش دهد در حالی‌که این اصلاً به نفع افرادی که در پایین جدول دریافت حقوق و دستمزد قرار دارند نیست.

وی اقدام فوری و سریع دولت برای عملیاتی کردن دقیق و بدون نقص مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت را متذکر شد و افزود: منابع مالی و ردیف‌های اعتباری اجرای این قانون در کشور کاملاً پیش‌بینی شده و وجود دارد و هر گونه تعلل در اجرای آن توسط دولت به‌هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics