• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
سید امیر مصباح

پرونده های ناقص نمایشی گیلان ثبت نمی شوند

  • کد خبر : 12761
  • 17 تیر 1398 - 18:36
پرونده های ناقص نمایشی گیلان ثبت نمی شوند
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هشدار داد: سرپرستان گروه های نمایشی استان آگاه باشند که در صورت اقدام نکردن نسبت به رفع نقص پرونده، گروه نمایشی آنان از نظر دفتر ثبت و استقرار گروه های نمایشی غیر فعال اعلام می شود.

به گزارش گیلان شهر :سید امیر مصباح گفت با اهتمام به موضوع یادشده، تمامی اعضا از جمله اعضای هسته مرکزی گروه های اعلامی از تمامی امتیازات بویژه شرکت در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی نیز محروم خواهند شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام دفتر ثبت و استقرار گروه های نمایشی برای ثبت گروه های جدید در مرداد و شهریور ماه سال جاری، سرپرستان گروه هایی که پرونده های آنان دارای نقص است فقط تا ٢٠ / ۴ / ١٣٩٨ فرصت دارند تا نسبت به رفع نواقص اقدام نمایند.
وی تاکید کرد: در صورتی که سرپرست گروهی پرینت تایید اجرا را تا تاریخ یاد شده تحویل ندهد به علت نبود مدارک و مستندات، گروه غیر فعال اعلام خواهد شد و تمامی اعضا از جمله اعضای هسته مرکزی گروه از تمامی امتیازات بویژه شرکت در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی محروم خواهند شد.
مصباح تصریح کرد: در صورتی که گروهی اجرای نمایش داشته باشد و نسبت به ارائه اسناد اقدام نکند گروه غیر فعال می شود تا گروه های دیگر بتوانند کار ثبت را انجام دهند زیرا در غیر این صورت سایت برای کل استان بسته می ماند و هیچ گروهی امکان ثبت جدید نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: موارد یاد شده با توجه به اعلام دفتر ثبت و استقرار گروه های نمایشی تمامی ٣٣ سرپرست گروه های نمایشی گیلان (بدون هیچ استثنایی) را شامل می شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12761

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics