• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
9
حسن رستم‌ زاد

شرکت سرمایه‌گذار رستوران دریایی آستارا حق تجاوز از حدود قانونی را ندارد

  • کد خبر : 12666
  • 15 تیر 1398 - 17:16
شرکت سرمایه‌گذار رستوران دریایی آستارا حق تجاوز از حدود قانونی را ندارد
فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به نگرانی‌های مردم نسبت به مباحث زیست‌محیطی احداث رستوران دریایی در ساحل مخیری این شهرستان گفت: دراین‌خصوص مجوزهای اخذشده موجود است و شرکت سرمایه‌گذار حق ندارد از حدود قانونی خود تجاوز کند.

به گزارش گیلان شهر :حسن رستم‌ زاد با اشاره به موضوع احداث رستوران دریایی در ساحل مخیری این شهرستان اظهارکرد:دراین‌خصوص مجوزهای اخذشده موجود است و شرکت سرمایه‌گذار حق ندارد از حدود قانونی خود تجاز کند.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم نسبت به مباحث زیست‌محیطی احداث رستوران دریایی در ساحل مخیری شهرستان آستارا افزود: ناظرانی بر روند اجرای پروژه نظارت می‌کنند که درصورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی بدون کوچک‌ترین مماشات با شخص متخلف برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان آستارا تأمین بخش عمده‌ای از اقتصاد این شهرستان را از محل ورود گردشگر دانست و تصریح کرد: موظف هستیم در چهارچوب موازین قانونی و با علم به صیانت صدرصدی از مواهب الهی، بستر را برای سرمایه‌گذاری‌های استاندارد با کمترین آسیب به منابع طبیعی فراهم کنیم.

به گزارش گیلان شهر ، پروژه رستوران دریایی با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۴۲ مترمربع در دو طبقه در ساحل مخیری شهرستان آستارا در حال احداث است که این پروژه طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته تا ۱۷ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

پروژه احداث رستوران دریایی در ساحل مخیری شهرستان آستارا از ۳۰ دستگاه اجرایی نظیر؛ سازمان حفاظت از محیط‌زیست، بنادر و دریانوردی، منابع طبیعی و آبخیزداری و شهرداری مجوزهای لازم را دریافت کرده است، اما باز تعدادی از فعالان محیط‌زیست نسبت به احداث آن در حریم دریا اعتراض دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امام‌جمعه آستارا نیز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه هفته پیش به نگرانی‌های مردم نسبت به احداث رستوران دریایی در ساحل دریا اشاره و از مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط خواست با توضیح قانع‌کننده نگرانی‌های موجود را برطرف کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics