• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
3
معاون استاندار گیلان:

روند حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی خوب نیست+ عکس

  • کد خبر : 12609
  • 13 تیر 1398 - 7:31
روند حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی خوب نیست+ عکس
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان روند حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در استان را دارای روند خوبی ندانست و بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه های مختلف برای ساماندهی پسماندها و حفاظت از منابع طبیعی تأکید کرد.

به گزارش گیلان شهر : علی اوسط اکبری مقدم روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با بیان اینکه هر یک از مسئولان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند، افزود: در سال های اخیر غفلت های زیادی داشته ایم که دچار خسارات زیادی در حوزه زیست محیطی و منابع طبیعی شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان باید دستگاه ها نسبت به ساماندهی پسماندها و حفاظت از منابع طبیعی با یکدیگر همکاری داشته باشند، تصریح کرد: همه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم زیرا جامعه محل زندگی همه ماست.

اکبری مقدم خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای بی رویه در شهرها و روستاها ثمره خوبی ندارد و در هر دو حوزه شهر و روستا به نسل آینده جفا می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی در روستاها گرفته شود، اظهار کرد: باید طوری عمل کنیم که نسل آینده قضاوت خوبی نسبت به اقدامات امروز ما داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه مواهب طبیعی سرمایه هایی هستند که باید از آنها حفاظت کنیم، افزود: از نظر اعتبارات و منابع مالی در زمینه اجرای پروژه ها چالش های فراوانی داشته ایم و در این مسیر اولویت بندی پروژه ها دارای اهمیت است.

وی گفت: عدم برنامه ریزی درست در سال های گذشته و آغاز پروژه های جدید قبل از اتمام پروژه قبلی، سبب شده که چهار هزار پروژه نیمه تمام داشته باشیم و هر ساله منابع قطره چکانی برای آنها تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه پروژه احداث ساختمان تبلیغات اسلامی ماسال از سال ۸۶ آغاز شده و هنوز بعد از ۱۲ سال به پایان نرسیده، تصریح کرد: ساختمانی که با اعتبارات محدود می شد به سرانجام رساند اکنون باید با صرف هزینه ۵۰۰ برابری مبلغ اولیه ساخته شود.

اکبری مقدم افزود: با مدیریت صحیح می‌توان از حداقل منابع مالی بیشترین بهره برداری را داشت.

وی بر ضرورت توجه به مسائل آبخیزداری بواسطه نقش تاثیرگذار در جلوگیری از سیلاب ها تاکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت اقلیمی شهرستان ماسال باید به این موضوع به صورت ویژه عنایت داشت.

سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به شهرستان ماسال در راستای اجرای بخشنامه سفر مدیران دستگاه های اجرایی و معاونین استاندار به شهرستان‌ها با هدف تسریع انجام امور، تحقق مطالبات مردم و همچنین پیگیری پیشبرد اهداف دولت صورت گرفته و پیش از این معاون اقتصادی استاندار به شهرستان لاهیجان و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به شهرستان سیاهکل سفر کردند.

اکبری مقدم در جریان سفر به ماسال از روند اجرای پروژه های تعریض راه کلیدبر به ماسال، احداث ساختمان اداری تبلیغات اسلامی، احداث سد لاستیکی ماسال و آسفالت راه حاجی بجار به طالب دره بازدید کرد.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.






لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12609

برچسب ها

خبر های مرتبط

24مرداد
روایت دلخوش از خیانت وزارت جهاد کشاورزی؛ در یک فقره ۱۰۹ هزار تن چای وارد کردند
24مرداد
برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود
در دیدار استاندار گیلان با وزیر جهاد کشاورزی تاکید شد؛

برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics