• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
7
شهردار رشت: 

حذف پست‌های مدیریتی / شهرداری رشت قانونمند می شود

  • کد خبر : 12503
  • 11 تیر 1398 - 1:52
حذف پست‌های مدیریتی / شهرداری رشت قانونمند می شود
حاجی محمدی با تاکید بر قانونمند شدن بدنه شهرداری گفت: شهرداری رشت از وضعیت کنونی نجات می یابد.

به گزارش گیلان شهر ، «ناصر حاج محمدی» در نود و نهمین جلسه شورای رشت مشکلات شهرداری را توضیح داد .
شهردار رشت با بیان اینکه بدنه شهرداری باید به چارت سازمانی رسمی خود بازگردد اظهار کرد: تعداد زیادی از پست‌های مدیریتی خارج از چارت سازمانی در شهرداری ایجاد شده که در نخستین دستور همه آنها را ابطال کردم.

وی افزود: اگرچه تاکید دارم که هیچ نیرویی از شهرداری اخراج نمی‌شود اما اطمینان می‌دهم که پست‌های مازاد حذف شده و بار مالی مازادی که هر ماهه بر شهرداری تحمیل می‌شود، حذف خواهد شد.

حاج محمدی همچنین با اشاره به مشورت با اعضای شورا برای انتصاب نیروها گفت: مشورت از اعضای شورا حتما در انتصابات صورت می‌گیرد اما چابک‌سازی شهرداری نتیجه تصمیماتی است که در انتصابات مدنظر دارم.

وی بدهی‌های سنگین شهرداری را مطرح کرد و افزود: در حال حاضر شهرداری بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد و این رقم باید قدم به قدم با جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم و ارتقای بهره‌وری کارکنان در هر پست و مسئولیتی کاهش یابد.

شهردار رشت اجرای نهضت آسفالت را از اولویت‌های شهرداری در محدوده زمانی کوتاه عنوان کرد و گفت: ساماندهی رودخانه‌ها، اجرای پروژه‌های گردشگری و رونق صنعت ساختمان به همراه رسیدن به شهر هوشمند از دیگر اولویت‌های شهرداری طی ماه‌های آینده است.


وی نداشتن طرح ممیزی املاک و مستغلات شهر را از دیگر مشکلات رشت دانست و ادامه داد: برخی از عقب افتادگی‌های شهر رشت به دلیل نبود مدیریت شهری موجب شده که دست رشت از برخی منابع مالی ملی محروم شود در حالیکه طی نشست با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه این آمادگی اعلام شد که رشت بتواند به حقوق خود در سطح کشور دست یابد.

حاجی محمدی تاکید کرد: رشت پیشانی استان گیلان است و نیاز است برخی پروژه‌ها از جمله ساماندهی رودخانه‌ها از اعتبارات ملی بهره ببرند.

به گفته شهردار رشت، برخی اقدامات از جمله آغاز عملیات تصفیه‌خانه شیرابه‌های مرکز دفن زباله سراوان و اختصاص اعتبارات دستگاه‌های زباله‌سوز طی چند روز گذشته انجام گرفته است.

 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics