• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
3

۱۵تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

  • کد خبر : 12484
  • 10 تیر 1398 - 21:04
۱۵تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار تا ۱۵تیر ماه است گفت: این مهلت تمدید نمی‌شود.

به گزارش گیلان شهر ؛ مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: مودیان مالیاتی برای برخورداری از هر گونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از جرایم مالیاتی، باید تا تاریخ ۱۵تیرماه برای ارائه ظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار۱۳۹۸ و پرداخت آن و همچنین عوارض متعلق اقدام کنند.

جواد انوری افزود: مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir ارائه و مالیات و عوارض متعلق را پرداخت کنند.
وی گفت: براساس قانون اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال۱۳۹۷خود را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی WWW.TAX.GOV.IR تسلیم و مالیات متعلقه را پرداخت کند.
مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه، شرط برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی، نرخ صفر و معافیت مالیاتی برای مودیان مالیاتی، ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است افزود: تسلیم نکردن اظهارنامه مالیاتی و پرداخت نکردن مالیات در موعد مقرر، موجب تعلق جریمه برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای خواهد شد که این جریمه غیر قابل بخشودگی است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics