• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
5
حسن خسته‌بند

۴۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی مسیر راه‌آهن رشت به انزلی اختصاص یافت

  • کد خبر : 12392
  • 09 تیر 1398 - 14:10
۴۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی مسیر راه‌آهن رشت به انزلی اختصاص یافت
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امور مربوط به تملک و خرید اراضی که در مسیر راه آهن رشت - انزلی وجود دارد در حال انجام است گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این امر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش گیلان شهر حسن خسته‌بند گفت  ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه تملک اراضی پروژه ریلی مسیر رشت به انزلی تخصیص پیدا کرده است و امور مربوط به خرید و تملک اراضی که در مسیر اجرای این پروژه قرار دارند بر اساس اعتبارات تزریق شده به سرعت در حال انجام است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مشکلات اعتباری و عدم تأمین به موقع منابع مالی امروزه به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دولت برای اجرای پروژه‌های عمرانی تبدیل شده است گفت: با وجود تمام این موانع و چالش‌ها سعی داریم با کمک مسئولان دستگاه‌ها و پیگیری‌های مستمر، روند اجرای طرح‌ها را بهبود بخشیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس روند اجرایی شدن ساخت و تکمیل کنارگذر انزلی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باند غربی کنارگذر به زیر ترافیک رفته است و قصد داریم عملیات اجرایی ساخت باند شرقی آن را نیز به سرعت به اتمام رسانده تا بخش زیادی از مشکلات ترافیک شهر به این صورت کاسته شود.

وی اراده و تصمیم دولت برای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه راه آهن انزلی و اتصال آن به راه‌آهن سراسری کشور را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: با توجه به اعتبارات خوبی که در حوزه تملک و خرید اراضی در حال صرف شدن است امیدواریم پروژه راه‌آهن انزلی در موعد مقرر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خسته‌بند از پایان ساخت و عملیات اجرایی پروژه‌های موج شکن انزلی و مبلمان شهری نیز سخن گفت و اظهار داشت: اگر مشکلی ایجاد نشود دو پروژه یاد شده تا قبل از شهریور به اتمام می‌رسند و مردم و گردشگرانی که به منطقه می‌آیند می‌توانند از امکانات موج شکن جدید انزلی به عنوان یک تفریحگاه استفاده کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه اعمال تحریم‌ها مشکلات زیادی را در اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی کلان ایجاد کرده است گفت: برای ساخت کارخانه کشتی‌سازی و اجرای طرح موسوم به مارینا در بندرانزلی به‌دنبال سرمایه‌گذارانی هستیم که بتوانند در اجرای پروژه‌های مذکور مشارکت کنند.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12392

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics