• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
2
به منظور کاهش هزینه های اداری و صرفه جویی در مصرف کاغذ؛

آغاز به کار درگاه مطبوعاتی و خبرنامه الکترونیک استانداری گیلان

  • کد خبر : 12186
  • 04 تیر 1398 - 15:34
آغاز به کار درگاه مطبوعاتی و خبرنامه الکترونیک استانداری گیلان

به گزارش گیلاتن شهر :روابط عمومی استانداری در جهت تسریع خبررسانی و گردآوری اخبار مرتبط با استانداری اقدام به تهیه درگاه مطبوعاتی و خبرنامه الکترونیکی بطور روزانه می نماید. همچنین به منظور کاهش هزینه های اداری و کمک به محیط زیست با صرفه جویی در مصرف کاغذ، کلیه روزنامه های سراسری و محلی به صورت […]

به گزارش گیلاتن شهر :روابط عمومی استانداری در جهت تسریع خبررسانی و گردآوری اخبار مرتبط با استانداری اقدام به تهیه درگاه مطبوعاتی و خبرنامه الکترونیکی بطور روزانه می نماید. همچنین به منظور کاهش هزینه های اداری و کمک به محیط زیست با صرفه جویی در مصرف کاغذ، کلیه روزنامه های سراسری و محلی به صورت تمام صفحه در دسترس همکاران قرار می گیرد.

گفتنی است این خبرنامه به صورت لحظه ای بروز شده و در هر ساعت از شبانه روز آخرین اخبار و روزنامه ها را در اختیار همکاران و کاربران قرار می دهد. 

برای دسترسی به این درگاه کافیست کلمه khabarname صرفا از طریق شبکه داخلی استانداری در نوار آدرس مرورگر تایپ شود، همچنین دسترسی به خبرنامه از این طریق درگاه  http://gilan-khabar.ir در هر زمان و مکانی برای عموم کاربران قابل دسترس است.

بخشهای مختلف این درگاه عبارتند از:  

  اخبار امروز: در این بخش آخرین اخبار استانداری و اخبار مرتبط با استانداری در سایتها و خبرگزاریهای محلی و کشوری توسط روابط عمومی قرار می گیرد. 
  مطالب امروز: در این بخش مطالب و پیام های مناسبتی توسط روابط عمومی استانداری قرار می گیرد. 
  صفحات مطبوعات و نشریات: در این بخش هر روز صبح صفحه اول مطبوعات کشور به همراه لینک صفحات داخلی آنها قرار می گیرد و همچنین نشریات محلی و سراسری و بایگانی روزنامه ها در روزهای دیگر نیز در این قسمت قابل دسترسی است. 

      روابط عمومی استانداری گیلان آماده دریافت نظرات و پبشنهادات همکاران محترم در زمینه درگاه خبری و مطبوعاتی الکترونیک استانداری می باشد

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics