• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
6

شاخص توزیع کاغذ میان روزنامه‌ها مشخص نیست

  • کد خبر : 13557
  • 24 تیر 1398 - 21:46
شاخص توزیع کاغذ میان روزنامه‌ها مشخص نیست
نماینده مردم تهران در مجلس که مدیر مسئول روزنامه اعتماد نیز است می‌گوید در حال حاضر معلوم نیست بر اساس کدام شاخص، سهمیه کاغذ به روزنامه‌ها داده می‌شود.

به گزارش گیلان شهر :الیاس حضرتی درباره وضعیت کاغذ روزنامه به دنبال جلسه مدیران مسئول روزنامه‌ها با جهانگیری گفت: ما هنوز سر در نیاورده‌ایم که کاغذ روزنامه‌ها چه شده است؛ از سویی مسئولان مربوطه می‌گویند ۱۵۰ تن کاغذ با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد بازار شده ولی از سوی دیگر نحوه توزیع آن مشخص نیست.

باید لیستی از روزنامه‌ها بر اساس تیراژ، ابعاد و تعداد صفحات آن وجود داشته باشد تا سهم کاغذ اختصاصی برای هر روزنامه مشخص شود
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: تیراژ هر روزنامه، ابعاد و تعداد صفحات آن مشخص است؛ بنابراین باید لیستی از روزنامه‌ها وجود داشته باشد تا سهم کاغذ اختصاصی برای هر روزنامه نیز مشخص شود ولی در حال حاضر معلوم نیست کاغذها را چگونه توزیع می‌کنند.

مدیر مسئول روزنامه سراسری “اعتماد” تاکید کرد: به روزنامه اعتماد فقط در حد یکی دو تن بیشتر کاغذ نداده‌اند و مابقی نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می‌کنیم؛ لذا اگر این رویه ادامه داشته باشد، روزنامه تعطیل خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس توضیح داد: این کاغذ مشمول ارز دولتی است ولی به دست روزنامه‌ها نرسیده است؛ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد باید گزارش شفافی از نحوه توزیع این کاغذ ارائه دهد زیرا در حال حاضر معلوم نیست بر اساس کدام شاخص، سهمیه کاغذ به روزنامه‌ها داده می‌شود./

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics