• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
3
مسعود نصرتی

فرصت‌های سرمایه گذاری در رشت بی نظیر است

  • کد خبر : 11655
  • 26 خرداد 1398 - 0:04
فرصت‌های سرمایه گذاری در رشت بی نظیر است
معاون توسعه و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار پیشین رشت نیز در سخنانی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در رشت بی نظیر است، گفت: با یک فراخوان، ۱۰۸ سرمایه گذار ثبت نام کردند و این فرصت‌ها را نباید از دست داد.

گیلان شهر :مسعود نصرتی قزوینی نژاد با اشاره به تعلق مردم رشت به شهرشان اظهار داشت: احساس تعلق مردم و نخگبان به کلانشهر رشت، یک فرصت است که این فرصت در شهرهای دیگر کشور کمتر دیده می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل اتاق شکوفایی در رشت در دوران مسئولیت خود خاطر نشان کرد: اتاق شکوفایی را در قزوین و تهران نیز راه اندازی کردیم، اما استقبالی که نخبگان رشت از تشکیل اتاق شکوفایی کردند، در دو شهر دیگر چنین استقبالی نشد.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: رشت را وطن دومم می دانم و از هیچ کمک، مشورت و برنامه‌ای که توانایی آن را داشته باشم، برای رشت کوتاهی نمی‌کنم.

مراسم معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت غروب امروز (شنبه) برگزار شد، در این مراسم ضمن معرفی شهردار جدید این کلانشهر از مسعود نصرتی قزوینی نژاد شهردار پیشین و علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت تجلیل به عمل آمد.

صلاحیت ناصر حاج محمدی شهردار منتخب شورای اسلامی رشت برای به دست گرفتن مسئولیت شهرداری رشت هفته گذشته از سوی وزارت کشور احراز شد. ناصر حاج محمدی شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، با ۱۰ رأی اعضای شورای اسلامی رشت به عنوان شهردار منتخب این کلانشهر انتخاب شد. او سابقه شهرداری شاهرود و اسلامشهر را در کارنامه کاری خود دارد.

مسعود نصرتی قزوینی نژاد آخرین شهردار کلانشهر رشت که با انتخاب اعضای شورای دوره پنجم، با شعار رشت به سوی شکوفایی به عنوان شهردار رشت سکان مدیریت شهری این کلانشهر را به دست گرفته بود، سی ام تیرماه سال گذشته پس از ۱۰ ماه استعفایش را به رئیس شورا تقدیم کرد. تا این مدت شهرداری رشت با سرپرستی علی بهارمست اداره شد.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد و شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=11655

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics