• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
7
استاندار مراسم تودیع و معارفه شهردار رشت

وضعیت نامناسب پسماند و حمل‌ونقل در رشت/از جذب‌های سفارشی خودداری شود

  • کد خبر : 11637
  • 25 خرداد 1398 - 20:22
وضعیت نامناسب پسماند و حمل‌ونقل در رشت/از جذب‌های سفارشی خودداری شود
استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهر رشت گفت: وضعیت پسماند و حمل‌ونقل رشت مطلوب نیست و با جذب اعتباراتی که دراین‌باره پیش‌بینی‌شده است امیدواریم مشکلات این حوزه برطرف شود.

به گزارش گیلان شهر ، مصطفی سالاری عصر امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه شهردار رشت در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان در میدان انتظام رشت با اشاره به اینکه شورای رشت از بین افراد خوش‌تیپ و متعدد، بالاخره پس از ۱۰ ماه موفق به انتخاب شهردار شد، اظهار کرد: مردم از مسؤولین انتظار کارهای بسیار بهتری نسبت به شرایط فعلی در این شهردارند و این مهم نیازمند کار جمعی است.

وی با بیان اینکه شورا منتخب مردم است، افزود: همواره در فرآیند انتخاب شهردار رشت تلاش کردیم که در حدود قانونی ورود کرده و با خودداری از دخالت در امور اجازه دهیم منتخبین مردم در شورا دراین‌باره تصمیم‌گیری کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه درباره برخی از انتخاب‌ها پیرامون شهردار رشت شاهد اتفاقاتی بودیم که پردازشگر ذهنم متعجب می‌شد، گفت: پیوندهایی را در این فرآیند مشاهده می‌کردم که وقتی درباره آن انتخاب، پرس‌وجو می‌شد تاکتیک را علت آن می‌دانستند.

سالاری با تأکید بر اینکه هیچ فردی را از مجموعه استانداری، فرمانداری، بخشداری برای جذب در شهرداری رشت معرفی نمی‌کند، تصریح کرد: همچنین هیچ فردی را بابت انتصاب در جایگاه‌های مدیریتی نیز معرفی نمی‌کنیم و انتظار داریم درباره رفع مشکلات مردم با دقت بیشتر ورود شود و مردم دیگر بیشتر از این حوصله ندارند و متأسفانه دخالت‌های فراتر از حیطه اختیارات موجب بروز برخی از مشکلات می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهردار رشت در راستای ثبات شهری گام بردارد، گفت: امیدوارم مجدداً با تغییرات کوتاه‌مدت مواجه نشویم و هر کاری که ارتباطی با خدمت کردن به شهروندان ندارد را شهردار نباید ورود کند.

استاندار گیلان مجازات اداری برای آنانی که تخطی می‌کنند را امری غیرقابل‌اجتناب دانست و اذعان کرد: از جذب‌های سفارشی و غیرقانونی توسط هر فردی باید خودداری شده و نباید از این اقدامات تمکین شود و به این مباحث حتماً توجه و حمایت می‌کنم.

سالاری به نظارت مردم اشاره کرد و افزود: باید با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای مردم تلاش شود و شهر رشت نیز از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به دو رودخانه رشت اشاره کرد که درگذشته‌های نه‌چندان دور مکانی برای استراحت و تفریح مردم رشت بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید از سرریزی فاضلاب‌های شهری به داخل دو رودخانه رشت جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: باید به‌صورت تکه‌تکه دراین‌باره ورود کرده و با توجه به وسع مالی و ظرفیت اجتماعی این مهم را سامان بدهیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان پیاده راه فرهنگی رشت را یک ظرفیت بسیار مناسب دانست و گفت: مباحثی که پیرامون نواقص پیاده راه مطرح است را می‌توانیم با توجه به برخی از زمین‌های موجود در اطراف پیاده راه بررسی و برطرف کنیم.

سالاری با بیان اینکه تالاب عینک رشت نیز بستر بسیار مناسبی در رشت است، تصریح کرد: وضعیت پسماند و حمل‌ونقل رشت مطلوب نیست و با جذب اعتباراتی که دراین‌باره پیش‌بینی‌شده است امیدواریم مشکلات این حوزه برطرف شود.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=11637

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics