• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4
میرشمس مومنی‌زاده

سرمایه گذاری‌ها حتما باید منجربه ایجاد فرصت شغلی شود

  • کد خبر : 10838
  • 02 خرداد 1398 - 17:35
سرمایه گذاری‌ها حتما باید منجربه ایجاد فرصت شغلی شود
فرماندار شهرستان رشت تاکیدبر اینکه سرمایه گذاری‌ها حتما باید منجربه ایجاد فرصت شغلی شود، گفت: به عنوان دستگاه‌های اجرایی باید فرصت‌ها و بسترهای سرمایه گذاری و کارآفرینی را در شهرستان شناسایی کنیم.

به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت که در فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد داریم که اولویت نظام، کشور و دولت ساماندهی مسائل اقتصادی و معیشتی است و اگر بناداریم که برای ساماندهی مسائل اقتصاد و معیشت کشور قدم برداریم باید در راستای رونق تولید که گام مهم و تاثیرگذاری برداریم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر می‌خواهیم به رونق تولید برسیم طبیعی است باید از تولیدکننده، کارآفرینان و سرمایه گذاران حمایت کنیم تا بتوانند در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، گردشگری و کشاورزی سرمایه گذاری کنند و تولید داشته باشند.

وی ادامه داد: ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی باید فرصت‌ها و بسترهای سرمایه گذاری و کارآفرینی را در شهرستان شناسایی کنیم و بتوانیم از ظرفیت خیلی خوبی که دولت در قالب تسهیلات اشتغالزایی در اختیار ما قرار داده، استفاده نماییم.

مومنی‌زاده با تاکیدبر اینکه سرمایه گذاری‌ها حتما باید منجربه ایجاد فرصت شغلی شود، گفت: اقدامات وقتی ارزشمند می‌شود که منجربه اشتغالزایی شود؛ متاسفانه هنوز موفقیت لازم را در این خصوص کسب نکرده‌ایم زیرا در بخشی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها اهتمام کافی صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: باید از فرصت فراهم آمده به خوبی استفاده کنیم و شاهد یک شتاب در جذب تسهیلات باشیم تا ضمن حمایت از تولیدکننده و تولید هم رونق یابد.

وی خطاب به بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد ضمن بررسی پرونده‌ها و طرح‌های رد شده، عملکردها را ارزیابی کنند و نواقص را برطرف کرده تا عقب ماندگی شهرستان رشت در جذب تسهیلات جبران شود. 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10838

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics