• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

گیلان|‌ مجلس به‌خاطر تعلل در اجرای مصوبه افزایش حقوق کارمندان به دولت تذکر داد

  • کد خبر : 10806
  • 01 خرداد 1398 - 13:56
گیلان|‌ مجلس به‌خاطر تعلل در اجرای مصوبه افزایش حقوق کارمندان به دولت تذکر داد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس به علت تعلل انجام شده در فرآیند اجرای مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان به دولت تذکر داده است.

به گزارش گیلان شهر سیدکاظم دلخوش از تذکر مجلس به دولت جهت اجرای مصوبه افزایش حقوق کارمندان خبر داد و اظهار داشت: افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان از مصوبات لازم‌الاجراء مجلس است بنابراین دولت تحت هیچ شرایطی قادر به کنارگذاشتن آن نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه اجرای تمامی مصوبات مجلس در هر حوزه و بخشی که باشد از تکالیف دولت است عنوان کرد: مجلس با در نظر گرفتن شرایط جامعه و کشور، قوانین مرتبط را وضع می‌کند و انتظار دارد دولت نیز برای تغییر در فرآیندها، نسبت به اجراء آن اقدام کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس برخی از دلایلی که دولت برای تعلل جهت اجرای سریع مصوبه افزایش حقوق کارمندان ایراد می‌کند را برشمرد و افزود: ظاهراً دولت برای اجرای مصوبه افزایش حقوق کارمندان، دچار تنگناهای اعتباری شده که البته این موضوع در جایگاه خود قابل رسیدگی است.

دلخوش با اشاره به اینکه مجلس با علم به تمام مؤلفه‌ها و شرایط خاص کشور مصوبه افزایش حقوق کارمندان را ابلاغ کرده است تصریح کرد: مجلس هیچ کاری به تنگناها و مضیقه‌هایی که توسط دولت اعلام می‌شود ندارد و انتظار دارد این مصوبه، به صورت کامل و در اسرع وقت اجرایی شود.

وی از اجراء بخشی از مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان توسط دولت خبر داد و ابراز داشت: طبق گزارشات موجود، هنوز این مصوبه مجلس به طور کامل توسط دولت اجرایی نشده است و بسیاری از طبقات کارمندی جامعه، مابه‌تفاوت‌های یاد شده را دریافت نکرده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری‌ها و تذکرات داده شده نمایندگان به دولت در روزهای اخیر را از اقدامات عملی مجلس برای اجرایی شدن مصوبه افزایش حقوق کارمندان اعلام کرد و گفت: البته خود دولت نیز برای اجرایی کردن این قانون، تحرکاتی را برای رفع مشکلات مالی و منابع اعتباری آغاز کرده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics