• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
5

حمایت دولت از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهی

  • کد خبر : 10738
  • 29 اردیبهشت 1398 - 14:59
حمایت دولت از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهی
مدیرکل شیلات استان گیلان با تأکید بر حمایت دولت از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهی گفت: ظرفیت‌های این حوزه در استان گیلان برای مسؤولان مربوطه به اثبات رسیده است زیرا به از این هر ۵۰۰ تن پرورش ماهی برای ۳۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش گیلان شهر ، صمد درویش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه پرورش ماهی به‌صورت پرورشی بسیار برای ایجاد شغل مهم است، اظهار کرد: جوانان باید از تمام ظرفیت موجود در شهرستان خود استفاده کرده و برای خود شغلی ایجاد کنند و پرورش ماهی پرورشی یک نمونه از این ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به نخستین تولید ماهی به روش مزرعه پرورش ماهی در بندرانزلی در سال گذشته گفت: کارشناسان اداره کل شیلات با انجام کارهای مطالعاتی و دقیق تاکنون هفت پهنه‌، طرح پرورش ماهی در قفس را شناسایی کرده‌اند و تعداد متقاضیان برای انجام این کار به ۲۰ نفر رسیده است.

مدیرکل شیلات استان گیلان با اشاره به اینکه در تلاشیم تا شرکت‌های پرورش ماهی در استان گیلان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: ارائه تسهیلات یکی از بهترین راهکار برای افزایش شرکت‌های تعاونی پرورش ماهی است تا بتوان آمار این هفت شرکت را افزایش دهیم زیرا در مرحله برداشت می‌توان میانگین ۵۰ تا ۱۰۰ تن ماهی‌های مختلف ازجمله قزل‌آلا برداشت کرد.

درویش با تأکید بر حمایت دولت از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهی افزود: ظرفیت‌های این حوزه در استان گیلان برای مسؤولان مربوطه به اثبات رسیده است زیرا به از این هر ۵۰۰ تن پرورش ماهی برای ۳۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام /۳۳۸۹

 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10738

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics