• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4
قانون هیچ مجوزی برای دو شغله‌ها صادر نکرده است

جعفرزاده با اشاره به برکناری ۳۸ مدیر دو یا چند شغله‌ وزارت کار:

  • کد خبر : 10672
  • 28 اردیبهشت 1398 - 22:29
جعفرزاده با اشاره به برکناری ۳۸ مدیر دو یا چند شغله‌ وزارت کار:
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه قانون هیچ مجوزی برای دو شغله‌ها صادر نکرده است، گفت: ارتزاق مسئولان از چند منبع مقاومت مردم را سست می‌کند.
به گزارش گیلان شهر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برکناری ۳۸ نفر از مدیران دو یا چند شغله‌های مجموعه‌های تابعه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: ضریب موفقیت حضور محمد شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ناکامی‌هایی که وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشت تا به امروز بسیار بالا بوده است که جای تمجید دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی، فساد ستیزی به واسطه اصلاح ساختار و سالم سازی سیستم را دو گام مهم در وزارتخانه مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: در این راستا دو وزارتخانه ورزش و جوانان و وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستین بالا زده و خیلی خوب در این مسیر گام های شمرده‌ای برداشته شده است.

قانون استثنایی برای هیچکس قائل نشده است

وی با بیان اینکه قانون به هیچ عنوان اجازه دو شغله بودن به افراد نمی‌دهد، افزود: در حال حاضر جوانان آماده به کار خوش فکری در انتظار اخذ سمت‌های مدیریتی هستند تا مسیرهای جدیدی در این شرایط کشور برای رهایی از تحریم‌های ظالمانه پیش بگیرند.

کشور لنگ مدیران چند شغله نیست

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر صمت برای استعفای مدیران دو یا چند شغله ضرب الاجل زمانی تعیین کرده است، گفت: چنانچه فردی از این زمان تعیین شده تخطی کند، هر دو شغل خود را از دست می‌دهد و این اخطار زنگ خطری برای افرادی است که خیال می‌کنند اگر نباشند، کشور لنگ آن‌ها می‌ماند.

جعفرزاده با تأکید بر اینکه با توجه به قانون مجلس، دستگاه‌‌های نظارتی نیز باید ورود کرده و اجازه فعالیت به افراد دو یا چند شغله در سمت‌های دولتی ندهند، افزود: وجود چند شغله‌های در دستگاه‌های دولتی موجب ایجاد رانت، فساد و ویژه خواری خواهد شد که جلوگیری از چنین اقداماتی ضروری به نظر می‎رسد.

وی تأکید کرد: یکی از از مشکلاتی که امروز کشور ما با آن درگیر است وجود سیستم‌های فسادساز است که در این زمینه دو وزارتخانه ورزش و جوانان و وزارت کار اقدامات خوبی برای اصلاحات ساختار را انجام داده‌اند.

نباید مقاومت مردم را سست کرد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: مردم در شرایط فعلی حاضر به تحمل مشکلات کشور به دلیل زیاده خواه بودن ترامپ بی منطق و مغرور می‌دانند و حاضرند به شرط قرار گرفتن مسئولان در خط مقدم این مبارزه اقتصادی، نظام را همراهی کنند در حالیکه ارتزاق برخی از مسئولان از چند منبع دقیقا خلاف مشی و شیوه ای است که مقام معظم رهبری تعیین کرده است و این مسائل مقاومت را سست می‌کند./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics