• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5
پدر گردشگری کشور تأکید کرد:

ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران استفاده شود

  • کد خبر : 10592
  • 27 اردیبهشت 1398 - 10:33
ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران استفاده شود
رودسر- پدر گردشگری ایران با اشاره به اینکه گردشگری یکی از محورهای توسعه کشور است، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران استفاده شود.

به گزارش گیلان شهر ، مرتضی طالع ماسوله عصر پنج شنبه در همایش هم اندیشی در سال ۲۰۲۰ که در سالن شهیدآوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات و پایه‌های اساسی یک کشور تعامل با یکدیگر در یک جامعه برای پیشرفت است.

وی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه کشور ژاپن را تعامل برای رسیدن به این میزان از توسعه دانست و گفت: سه عنصر احترام مردم به دولت، دولت به مردم و مردم به مردم سبب توسعه و پیشرفت کشور ژاپن شد.

طالع با بیان اینکه شروع جنبش جهانی گردشگری از سال ۱۹۵۰ بوده است، افزود: در سال ۱۹۷۹ جنبش گردشگری به صورت رسمی در یک سازمان بین المللی آغاز به کار کرد و این حرکت در ایران نیز از سال ۲۰۰۱ مطرح شد.

وی با تأکید بر لزوم احیای حوزه فرهنگی در ایران، بیان کرد: ۹۲ درصد گردشگرانی که وارد ایران می‌شود اذعان دارند که با معرفی سایر گردشگران ترغیب به سفر به ایران شده اند.

نمایش عزت، عظمت و شاخص‌های فرهنگی گیلان هدف اجرای طرح ۲۰۲۰

پدر گردشگری ایران در ادامه تصریح کرد: باید از ابزارهای موجود به ویژه فضای مجازی برای تبلیغ جاذبه‌های گردشگری ایران به جهان استفاده کنیم.

وی در ادامه به اجرای طرح ۲۰۲۰ گیلان نیز اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف طرح ۲۰۲۰ نمایش عزت و عظمت فرهنگی و معرفی شاخص‌های فرهنگی و گردشگری استان گیلان به جامعه بین الملل است.

طالع ماسوله با بیان اینکه هم اندیشی، همکاری ملی برای توسعه فرابخشی گیلان و همگرایی مشترک در سطح استانی، ملی و بین المللی یکی دیگر از اهداف اجرای طرح ۲۰۲۰ گیلان است، گفت: اندیشه توسعه گردشگری، اعتقاد به صنعت گردشگری، اشتغال، اراده، ارتباط و اعتبار شش محور بنیادی اجرای این طرح است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان گیلان، اظهار کرد: اگر ماسوله نگین غرب گیلان محسوب می‌شود منطقه اشکورات قطب گردشگری شرق این استان است باید با معرفی و برند سازی ظرفیت‌ها نهایت استفاده از ظرفیت‌های موجود شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10592

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics