• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
3
میرشمس مومنی زاده

«ارائه خدمات رفاهی به مردم»، «کمک به رونق تولید، حمل و نقل آسان و رونق اقتصاد» و «تسهیل در استفاده از ظرفیت های گردشگری به نفع اقتصاد»

  • کد خبر : 10493
  • 24 اردیبهشت 1398 - 18:54
«ارائه خدمات رفاهی به مردم»، «کمک به رونق تولید، حمل و نقل آسان و رونق اقتصاد» و «تسهیل در استفاده از ظرفیت های گردشگری به نفع اقتصاد»
فرماندار شهرستان رشت گفت: اصلاح هندسی و جانمایی میادین نیز باید پیگیری شود زیرا در تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات و کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.

به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی زاده در حاشیه بازدید از بخش های تابعه شهرستان رشت با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان مبنی بر لزوم دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم و پیگیری مطالبات ایشان، اظهار کرد: بحث راه و راهداری به ویژه در شهرستان رشت از سه منظر «ارائه خدمات رفاهی به مردم»، «کمک به رونق تولید، حمل و نقل آسان و رونق اقتصاد» و «تسهیل در استفاده از ظرفیت های گردشگری به نفع اقتصاد» حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این شهرستان هر ساله در فصل بهار و تابستان میزبان مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور می باشد، افزود: در سال های اخیر میزان سرمایه گذاری های اقتصادی در این خطه از کشور نیز افزایش یافته است که این مسئله ضرورت توجه به امر راه و راهداری و حمل و نقل را مضاعف می سازد و افتتاح خط راه آهن قزوین به رشت، نیز بر این اهمیت می افزاید. 

مومنی زاده در خصوص تقلیل حریم کمربندی خمام، بیان کرد: تقلیل حریم این کمربندی سبب کمک به اشتغال، رونق اقتصادی، توسعه شهرسازی و افزایش خدمات رفاهی به شهروندان خواهد شد. 

وی ادامه داد: اصلاح هندسی و جانمایی میادین نیز باید پیگیری شود زیرا در تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات و کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است. 

مومنی زاده با اشاره به لزوم ساخت پل عابر پیاده در کنار گذر خمام، تصریح کرد: از مهم ترین خدماتی که در بخش حمل و نقل و ترافیک باید به مردم ارائه شود، کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات است که نوعی تامین امنیت شهروندان محسوب می شود. 

فرماندار شهرستان رشت در خصوص راه خمام به لشت نشا و خشکبیجار و همچنین راه خمام به چوکام و خواچکین تا پیربازار، خاطرنشان کرد: این پروژه از پروژه‌های بسیار مهم است که مطالعات آن انجام گرفته و اعتبار سنجی گردیده و باید به سرعت اجرایی شده و برای تامین اعتبار آن نیز پیگیری های لازم انجام شود.

وی در رابطه با راه دهنه سرشیجان و پل فشتکه، گفت: ساخت پل فشتکه و روکش آسفالت راه دهنه سر شیجان باعث افزایش ظرفیت گردشگری، جذب مسافرین و سرمایه‌گذاران گردیده و رونق اقتصادی را در این منطقه تقویت خواهد کرد.

در ادامه محمدرضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان گیلان با اشاره به نیاز جاده های استان به شانه سازی، تصریح کرد: برای جلوگیری از تلفات جانی نیازمند شانه سازی هستیم که برای انجام این کار در بخش مصالح دچار ضعف هستیم که به منابع مالی احتیاج دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10493

برچسب ها

خبر های مرتبط

24مرداد
روایت دلخوش از خیانت وزارت جهاد کشاورزی؛ در یک فقره ۱۰۹ هزار تن چای وارد کردند
24مرداد
برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود
در دیدار استاندار گیلان با وزیر جهاد کشاورزی تاکید شد؛

برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics