• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
2

نخستین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری سرعت گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

  • کد خبر : 10405
  • 23 اردیبهشت 1398 - 15:28
نخستین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری سرعت گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد
سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری نخستین مرحله لیگ دوچرخه‌ سواری سرعت گیلان در این منطقه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۳۵ رکاب‌زن در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش گیلان شهر از منطقه آزاد انزلی، امین افقی امروز ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین مرحله “لیگ دوچرخه سواری سرعت گیلان” با حضور ۳۵ رکاب‌زن در بلوار کاسپین منطقه آزاد انزلی و در چهار رده سنی برگزار شد. 

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این مسابقات با نام جام رمضان برگزار شده است و ورزشکارانی از رشت، انزلی، لنگرود، لاهیجان و سیاهکل در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در آن شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، “میلاد بخشی‌زاد” در رده سنی نوجوانان از بندرانزلی به مقام نخست دست یافت و “پویا حسینی” از رشت نیز نفر دوم شد و “محمدجواد ضامنی” از لنگرود نیز توانست به مقام سوم دست یابد.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به رده سنی جوانان افزود: در رده سنی جوانان نیز “حسین حسینی” از رشت رتبه نخست را کسب کرد و “محمدرضا مهدوی” از لنگرود و امیر بیات از رشت، به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز “ایمان خوشه‌چین” از رشت به رتبه نخست دست یافت و “امیر رمضان‌پور” از لنگرود و “علی لاجیزاد” از رشت به مقام دوم و سوم نائل آمدند.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در بخش پیشکسوتان نیز به ترتیب “کریم طالبی” از لنگرود، “شهریار صنعتی” و “هوشنگ امینی” هر دو از لاهیجان رده‌های نخست تا سوم مرحله لیگ دوچرخه‌سواری سرعت گیلان را کسب کردند.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: مسابقات دوچرخه سواری سرعت گیلان به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری هیئت دوچرخه سواری استان گیلان و همراهی پلیس راهور و پلیس راه استان برگزار شد.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: در پایان مسابقات، با حضور معاون فرهنگی و مدیران سازمان، مدیران هیئت دوچرخه سواری استان گیلان و فعالان حوزه ورزش از نفرات برتر تجلیل به‌عمل آمد.

افقی تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی به‌خاطر حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی در استان گیلان اقدام به برگزاری دو دوره مسابقات دوچرخه سواری جام کاسپین و مسابقات استانی دوچرخه‌سواری کوهستان کرده است.

وی افزود: در بخش ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیز پیست دوچرخه‌سواری کوهستان با رعایت استانداردهای جهانی در منطقه آزاد انزلی ساخته شد و همچنین برای توسعه ورزش دوچرخه سواری نیز، هیئت دوچرخه سواری در این منطقه با حمایت فدراسیون تشکیل شد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه در سال گذشته از سوی هیأت دوچرخه سواری منطقه و استان گیلان، طرح استعدادیابی در سطح مدارس منطقه اجرا شد گفت: تیم دوچرخه سواری کوهستان گیلان در سال ۹۷ به رتبه دوم کشوری دست یافت.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی برای دست یابی به جامعه توسعه یافته، شاخص ورزش همگانی و حرفه‌ای را به‌عنوان یکی از مهمترین مولفه‌ها در ارتقاء سطح سلامت و نشاط عمومی جامعه، در دستور کار خود دارد.

افقی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر علاوه بر توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی، نگاه ویژه‌ای به ایجاد امکانات ورزش حرفه‌ای و عمومی در سطح منطقه آزاد انزلی شده است گفت: همچنین میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی نیز در تقویم کاری این منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10405

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics