• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
2
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

احزاب فعال و پویا موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه می شوند

  • کد خبر : 10277
  • 19 اردیبهشت 1398 - 13:33
احزاب فعال و پویا موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه می شوند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی ، یکی از مهمترین مولفه های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ شامگاه چهارشنبه شورای مرکزی و دبیران شهرستان های حزب مشارکت های مردمی استان گیلان با معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، دیدار و گفتگو کردند.

دکتر ارسلان زارع در این دیدار با اشاره به تاریخچه و فراز و نشیب های فعالیت احزاب و تاثیر گذاری آنها در ایران به ویژه در عصر مشروطیت گفت : با وقوع انقلاب اسلامی ، تحول عظیمی در بینش سیاسی مردم و نخبگان ایجاد شد و مشارکت های گسترده عموم را به دنبال داشت.
وی احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی ، یکی از مهمترین مولفه های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می شوند.
دکتر زارع افزود : احزاب کشورهای در حال توسعه به دلیل عدم توسعه یافتگی کامل جامعه مدنی و مشکلات اقتصادی و فرهنگی با مشکلات و ناکارآمدی هایی مواجه هستند. 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با اعتقاد راسخ به اجرای اصول قانون اساسی به ویژه اصل بیست و ششم ، تلاش کرده تا زمینه فعالیت بیشتر احزاب را فراهم آورد و برای تحقق این امر مهم فرا جناحی عمل کرده که در آینده نیز چنین خواهد بود.
وی پدیده حزب و تحزب در جهت حفظ کارآمدی و تحقق بهینه وظایف را ضروری خواند و تصریح کرد:امور حزب بصورت پیوسته نیازمند مراقبت ، بهینه سازی و بروز رسانی است.


لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10277

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics