• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
4
اعتراف بعد از بالاگرفتن اعتراض؛

فدراسیون فوتبال: کمک داور بازی داماش و نیروی زمینی اشتباه کرد

  • کد خبر : 10242
  • 17 اردیبهشت 1398 - 20:17
فدراسیون فوتبال: کمک داور بازی داماش و نیروی زمینی اشتباه کرد
سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کمک داور بازی داماش با نیروی زمینی در اعلام آفساید دچار اشتباه شد و از طرف فدراسیون از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش گیلان شهر ، علیرضا سهرابی درباره عملکرد داور و کمک داوران بازی تیم‌های نیروی زمینی و داماش گیلان در لیگ دسته دوم گفت: چیدمان داوری این مسابقه با نظر جمع بوده است. سیدوحید کاظمی داور الیت است و اخیراً هم دو بازی خارجی را قضاوت کرده است. خودم در ورزشگاه حضور داشتم. ضمن احترام به تماشاگران خوب گیلانی باید بگویم داور ما اشتباه تأثیرگذار نداشت و تمام تصمیماتش درست بود. همچنین کمک داور دوم و داور چهارم هم مشکلی نداشتند.

وی با اشاره به اشتباه سلطانی کمک داور اول بازی خاطرنشان کرد: آقای سلطانی کمک داور اول در این فصل از مسابقات لیگ برتر ۱۰ قضاوت داشت. طبیعی بود او برای این بازی مهم انتخاب شود. انتخاب ما خوب بود و مشکلی نداشت. فقط یک مورد آفساید در دقیقه ۲۵ بود که کمک داور دچار خطای دید می‌شود. اشتباه کمک داور در این صحنه تأثیرگذار بود. از طرف کمیته داوران و فدراسیون فوتبال از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنیم. البته معلوم نبود از دقیقه ۲۵ تا ۹۰ چه اتفاقاتی در فوتبال می افتد.

سرپرست کمیته داوران یادآور شد: اینکه گفته بودند بازیکن حریف باید اخراج می‌شد و یا خطای هند اعلام نشده بود، درست نیست. حتی تصمیم داور در رد گل در دقایق پایانی درست بود.

سهرابی در ادامه صحبت‌هایش به اشتباه داوری که به نفع تیم داماش در فینال جام حذفی و در دیدار مقابل سایپا رخ داد، اشاره کرد و افزود: ما به تیم داماش علاقه مند هستیم. داماش الان در فینال حذفی است. در مرحله نیمه نهایی سایپا یک گل درست به داماش زد که داور این گل را رد کرد؛ در شرایطی که گل درست بود. داور حتی به خاطر این اشتباه محروم شد. ممکن بود داماش الان در فینال جام حذفی حضور نداشت. این گل حتی شاید در سرنوشت سرمربی سایپا (علی دایی) هم تأثیرگذار بود.

وی در پایان گفت: در بازی‌های پلی آف، با یک اشتباه ممکن است یک تیم صعود کند و یا صعود نکند. داور (بازی داماش و نیروی زمینی) با این همه زحمت تحت فشار روحی شدید و بدی قرار گرفته است. مردم باید کمک کنند. قبول داریم شما هزینه کرده اید ولی اینطور نباشد اگر به یک داور بگوییم یک بازی پلی آف که بازی حیاتی است را قضاوت کند، داوری آن مسابقه را نپذیرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics