• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2

بازداشت مهناز افشار

  • کد خبر : 10228
  • 17 اردیبهشت 1398 - 17:27
بازداشت مهناز افشار
آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری و حکم بازداشت مهناز افشار

گیلان شهر :سخنگوی قوه قضائیه در خصوص یکی از سلبریتی‌ها که در ماجرای شهادت طلبه همدانی نقش داشته گفت: به همه توصیه می‌کنم در صحبت‌های خود سنجیده و با تفکر عمل کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که مخاطب دارند نسجیده صحبت نکنند و در میدان دشمن بازی نکنند، اظهار کرد: دستگاه قضایی هر جا جرمی رخ دهد ورود پیدا می‌کند و در مواری هم که شکایت خصوصی نباشد، مدعی العموم وارد می‌شود.

اسماعیلی گفت: در این مورد یکی از شهروندان شکایت کرده که پرونده تشکیل شده است؛ مدعی العموم هم به دلیل انتشار محتویات خلاف واقع ورود پیدا کرده و این فرد در حال حاضر در خارج از کشور است و گفته به زودی به کشور می‌آید.

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: حکم ممنوع الخروجی و جلب وی صادر نشده و فقط احضارنامه صادر شده و در حکم احضار آمده اگر فرد خود را در موعد مقرر معرفی نکند، جلب می‌شود.

وی با اشاره به صحبت‌های ظریف درباره تبادل زندانیان با امریکا گفت: قوه قضائیه قوه‌ای مستقل است و امور زندانیان با قوه قضائیه است.

اسماعیلی افزود: در دوره جدید در ارتباط با تبادل زندانیان مذاکره‌ای با قوه قضائیه انجام نشده و با رعایت استقلال قوه قضائیه اگر ضوابط قانونی انجام شود و شورای عالی امنیت ملی موافقت کند قوه قضائیه هم تصمیم گیری می‌کند؛ در غیر این صورت افراد دیگر اظهار نظر نکنند.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به پرونده نازنین زاغری گفت: یک پرونده دارد که در حال رسیدگی است.

وی درباره اینکه اخیرا برخی از نمایندگان مجلس خواستار آزادی معلمان و کارگران هستند، گفت: طبق گزارش نیروی انتظامی تجمع برگزاری شده فاقد مجوز قانونی بود و انتظار ما از مجلس این است که از قانون حمایت کند.

اسماعیلی تصریح کرد: هر جایی که شورای تامین با برگزاری تجمعی موافقت کند ما هم حمایت می‌کنم و اگر تخلفی رخ دهد نیروی انتطامی باید ورود پیدا کند.

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: اخلال در نظم عمومی مردم جرم است و هر کسی جرمی مشهودی را انجام دهد بازداشت می‌شود.

وی افزود: اکثر بازداشت شده‌ها آزاد شده اند؛ برای افرادی هم که قرار تامین صادر شده، اگر آن را تامین کنند آزاد می‌شوند، اما پرونده قضایی روال قانونی خود را طی می‌کند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics