• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4
دلخوش مطرح کرد:

ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع تبانی در لیگ برتر

  • کد خبر : 10167
  • 14 اردیبهشت 1398 - 17:46
ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع تبانی در لیگ برتر
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید به موضوع تبانی در لیگ برتر ورود کنند، گفت: همین که یک فرد مالکیت دو باشگاه در لیگ برتر را عهده دار است خود مسئله مفسده برانگیزی است که ضرورت دارد به آن رسیدگی شود.

به گزارش گیلان شهر سید کاظم دلخوش نایب رئیس فراکسیون ورزش  با اشاره به حساسیت بالای  دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: ورزش در کشور ما با ورزش در تمام دنیا متفاوت است و متأسفانه ورزش در کشور ما پشت صحنه‌هایی دارد که قابل دفاع نیست.

 
نماینده صومعه سرا در مجلس با تأکید بر اینکه شائبه‌هایی مبنی بر تبانی برخی تیم‌های لیگ برتری مطرح شده که مراجع نظارتی باید سریعاً به این موضوع ورود کنند، افزود: نباید اجازه داد که روح ورزش که از سرشار از  مردانگی و مرام پهلوانی است دچار خدشه و آلوده به مسائل غیر اخلاقی شود.

دلخوش با بیان اینکه کمترین کشوری در دنیا هوادارانی همچون هواداران ایرانی دارد، افزود: بخشی از مدیریت‌ها در فوتبال کشور قابل دفاع نیست و در شرایطی که باید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نظارت دقیق تری بر رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند اما شاهد رخ دادن اتفاقات عجیبی در فوتبال کشور هستیم.

 
سید کاظم دلخوش اباتری

این نماینده مردم در مجلس با یادآوری اینکه شورای تأمین در هر استان و دستگاه‌‎های امنیتی و نظارتی باید امنیت رقابت‌ها را  تأمین کنند، افزود: نباید ورزشی که به عنوان یکی از شاخص‌های نشاط در کشور است، خود تبدیل به بحران امنیتی و اخلاقی تبدیل شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره مطرح شدن شائبه تبانی و مالکیت یک فرد بر دو باشگاه، عنوان کرد: ضرورت دارد که دستگاه‎های نظارتی و فدراسیون اجازه ندهند که یک فرد مالکیت دو باشگاه را بر عهده داشته باشد و این مسئله خود مفسده برانگیز است./

پایان پیام

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10167

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics