• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

سپیدرود – نفت مسجدسلیمان/ ۳ امتیاز /صعود یا سقوط؟

  • کد خبر : 10107
  • 13 اردیبهشت 1398 - 0:06
سپیدرود – نفت مسجدسلیمان/ ۳ امتیاز /صعود یا سقوط؟
دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان در حالی در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که بازنده دیدار در یک‌قدمی سقوط به لیگ دسته اول قرار خواهد گرفت.
به گزارش گیلان شهر ، سه بازی و نه امتیاز مانده تا سرنوشت، برای رقابت میلی‌متری بقا، تک‌تک آن امتیازات اهمیت دارند؛ اما این ضیافت، محل نرمش و تعارف نیست.
یا سپیدرود سهمیه نفتش را از مسجدسلیمان برمی‌دارد و افسار سرنوشتش را خود به دست می‌گیرد، یا نفت مسجدسلیمان، شاه‌ماهی امید را از دل خروشان سپیدرود می‌گیرد و به لیگ برتر اعلام حضوری دوباره می‌دهد.
مساوی یعنی ادامه اضطراب! پس سر می‌دهند تا ببرند.
شکستی تلخ در خانه مقابل تیم نخست خوزستان در لیگ برتر، روند امتیازگیری سپیدرود را موقتاً، متوقف کرد، نفتی‌ها از این فرصت نتوانستند استفاده کرده و مقابل همنام آبادانی تن به شکست سه بر یک دادند تا همه‌چیز به دوئل پرشورهای لیگ برتر در مسجدسلیمان کشیده شود.
با آغاز نخستین روز دیدارهای هفته بیست و هشتم، استقلال خوزستان مقابل همنام پایتخت‌نشین، تن به شکستی سنگین داده و به‌عنوان نخستین تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد، سقوط آبی‌های خوزستان، لیگ را چشم‌انتظار دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول نگاه داشته است.
سپیدرود همواره از اردیبهشت‌ماه خاطراتی رؤیایی داشته است، اردیبهشت برای مردمان دیار باران، نمادی از سرزندگی و پویایی بوده است، سپیدرود یازدهم اردیبهشت‌ماه پس از دو دهه به لیگ برتر صعود کرد و هواداران این تیم، جشنی ۲۰ هزارنفری در ورزشگاه شهید عضدی رشت برپا کردند، باید منتظر ماند و دید اردیبهشت رؤیایی دیگری برای رشتی‌ها رقم می‌خورد؟!

محرومان و مصدومان دو تیم
سپیدرود و نفت مسجدسلیمان بدون محروم به مصاف یکدیگر می‌روند، سرخ‌های شهر باران علی عباسی را در اختیار ندارند و در سوی مقابل نفتی‌ها با آماده شدن کولیبالی، بدون مصدوم وارد نبرد حساس مقابل سپیدرود می‌شوند.

تقابل دو تیم در لیگ برتر
سپیدرود در لیگ هجدهم در ورزشگاه خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان تن به شکست یک بر صفر داد، این دو تیم در فصل ۹۵-۹۶ رقابت‌های لیگ دسته اول، دو دیدار مقابل یکدیگر برگزار کرده و سهم هر تیم، یک پیروزی یک بر صفر بوده است.

نتایج دیدارهای اخیر دو تیم
سپیدرود در شش دیدار اخیر خود موفق به کسب یک پیروزی و دو تساوی شده و در سه دیدار تن به شکست داده است، در سوی مقابل نفتی‌ها در شش دیدار اخیر خود، تنها موفق به کسب دو تساوی شده‌اند و در چهار دیدار تن به شکست داده‌اند.
نفت مسجدسلیمان در ۱۳ دیدار اخیر خود در لیگ برتر متحمل هفت شکست شده و در شش دیدار به‌تساوی دست‌یافته است، این تیم در ۹ دیدار اخیر خود در گلزنی ناکام مانده است، در سوی مقابل سپیدرود رشت روندی صعود به خود گرفته است و فاصله شش امتیازی خود با نفت مسجدسلیمان را به یک امتیاز کاهش داده است و در صورت پیروزی مقابل این تیم، جای نفتی‌ها را در جدول می‌گیرند.
داوران دیدار سپیدرود – نفت مسجدسلیمان
قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه سیزدهم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان برگزار می‌شود بر عهده بیژن حیدری بوده و محمدرضا ابوالفضلی، آرمان اسعدی و سعید قاسمی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند، نظارت داوری این دیدار بر عهده حسن کامرانی‌فر است.
دیدار دو تیم با قضاوت شش داور برگزار می‌شود و کوپال ناظمی و محمدحسین ترابیان به‌عنوان داوران پشت دروازه در امر قضاوت، داور وسط مسابقه را یاری می‌کنند.
ترکیب احتمالی دو تیم
سپیدرود رشت با سیستم احتمالی ۴۳۳ وارد زمین می‌شود، نادر دست‌نشان در هفته‌های اخیر نشان داده است به فوتبال تهاجمی علاقه داشته و تیم تحت هدایت وی، همواره روبه‌جلو بازی می‌کند، مهرداد بایرامی به‌سان چند هفته اخیر، امید نخست گلزنی پسران شهر باران است.
در سوی مقابل، نفتی‌ها با سیستم احتمالی ۴۳۳ پا به میدان می‌گذارند، این تیم در ۹ دیدار اخیر خود از گلزنی ناتوان بوده و باید دید مقابل سپیدرود، طلسم شکنی می‌کند؟
نتیجه بازی‌های روز نخست هفته بیست و هشتم لیگ برتر:
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه
تراکتورسازی تبریز ۱ – پرسپولیس تهران ۱
استقلال تهران ۴ – استقلال خوزستان ۲
برنامه سایر دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر:
پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه
فولاد خوزستان ۱- پیکان ۱
جمعه ۱۳ اردیبهشت‌ماه
نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان
نفت مسجدسلیمان – سپیدرود رشت
سپاهان اصفهان – ماشین‌سازی تبریز
پارس جنوبی جم – ذوب‌آهن اصفهان
شنبه ۱۴ اردیبهشت
سایپا – پدیده شهر خودرو
به گزارش فارس، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان به قضاوت بیژن حیدری به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/۳۳۸۹
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10107

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics